Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

132,90 zł100,00 zł
  zestaw podnoszący poziom testosteronu, przeznaczony na cieżkie treningi siłowe zestaw składa się z: SAN BCAA PRO LOADED 114 g + IRON HROSE IRON TEST 90 tabl + NUTREX OUT RAGE SHOT w zestawie taniej!! oszczędzasz 32,90 zł     zapobiega…
DuoLife BorelissPro 60 kap.

DuoLife BorelissPro 60 kap.

97,00 zł
łagodzi skutki ukąszeń kleszczy Suplement diety BorelissPro® to doskonałe źródło związków fenolowych, kwasu chlorogenowego, irydoidów oraz alkaloidów. BorelissPro®, dzięki zastosowaniu właściwych proporcji składników oraz doposażeniu o innowacyjną…
» » 7 porad od Jay Cutlera jak zbudować potężnego tricepsa

7 porad od Jay Cutlera jak zbudować potężnego tricepsa

Data dodania: 01-10-2015 Jay Cutler daje wskazówki, jak zbudować potężne tricepsy. Porady od samego mistrza stanowią bezcenne źródło wiedzy. Zapraszam do zapoznania się z poradami żywej legendy kulturystyki.


alt
PORADA #1

Nie zostałem obdarzony najwspanialszą genetyką tricepsów, ale nauczyłem się pracować nad budową mojego ciała. Musisz być otwarty na ćwiczenia, które wybierasz. Bardzo szybko uświadomiłem sobie, że skull crushers (francuskie wyciskanie) nie było jedynym ćwiczeniem na triceps, wbrew temu, co wielu ludzi zdaje się myśleć. Ćwiczenia z linką mogą mieć bardzo korzystny wpływ na kształt i rozmiar.  To tylko kwestia znalezienia właściwej pozycji do budowy ciała.

PORADA #2
Ściąganie wyciągu górnego - chciałbym, aby moje stawy łokciowe pracowały jak proste zawiasy i nie kłaść dodatkowego nacisku na nie. Ściąganie linką w pierwszej kolejności jest wspaniałe, ponieważ na prawdę bardzo dobrze rozgrzewa stawy łokciowe, które po latach treningów stają się bardzo kruchliwe.

PORADA #3
Dipsy sa numerem 1 w budowaniu masy tricepsa. Nie lubię ich robić na klatkę, ale to kwestia indywidualna. Zawsze najbardziej czuje triceps jak je robię.  Rozwój mięśni gimnastyków olimpijskich, którzy ćwiczą na poręczach, udowadnia jak skuteczne są dipsy na rozwój tricepsa.

PORADA #4
Uważam, że ściąganie jednorącz dodaje detali i podkreśla podkowę tricepsa. Używam podchwytu i zaczynam z ręką w pobliżu przeciwnego mięśnia naramiennego. Potem ściągam w poprzek ciała. Daje to efekt skrzyżowania ściągania z kickbackiem. Ćwiczenie jednorącz tricepsa i bicepsa jest zawsze dobre, bo możesz naprawdę skupić się na kurczeniu mięśnia.

PORADA #5
Jednoręczne prostowanie z hantlem uderza w głowę długą. Jest to ruch wypełniający, który naprawdę napełnia mięsień krwią. Kiedy ręka jest w pozycji początkowej, tylko triceps może być użyty do wykonania ruchu. To eliminuje możliwość współpracy innych mięśni przy wykonywaniu ruchu.

PORADA # 6
Gdy robię wyprosty hantlem czy sztangą łamaną kończę ruch tuż przed blokadą, ponieważ w przeciwieństwie do ściągania, nie ma za wiele napięcia na końcu pełnego ruchu. Kiedy pchasz coś w dół do skurczu, twój triceps jest napięty, ale kiedy trzymasz coś w górze, napięcie jest większe w momencie odpoczynku. Trening kulturystyki polega głównie na wywoływaniu maksymalnego napięcia mięśni.

PORADA #7
Najważniejszą rzeczą jest, aby nie wielki ciężar był twoim celem. Pamiętaj, że łokcie są delikatnymi stawami. Pracuj tricepsami zamiast starać się 
pracować ciężarem. Wiem, że wielu kolesi, którzy maja wybujałe ego, stara  się dźwigać jak największe ciężary, ale to nie o to chodzi w kulturystyce. Chodzi o to, jaki akcent kładziesz na mięsień docelowy i jakiemu napięciu go poddajesz.alt
                                                                         
PLAN TRENINGOWY JAY CUTLERA - TRICEPS        
3 serie po 8-10 powtórzeń
                                      
1. ściąganie linki
2.  ściąganie uchwytu łamanego
3.  wyprosty hantlem oburącz
4. dipsy
5. ściąganie jednorącz
6. wyprosty hantlem jednorącz







 
Przejdź do strony głównej