Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

IHS L-CARNITINE 2.0 1l  BIOGENIX WHEY GENIX 0,7 kg

IHS L-CARNITINE 2.0 1l BIOGENIX WHEY GENIX 0,7 kg

125,00 zł110,00 zł
zestaw wspomagający odchudzanie dla pań oraz panów zestaw składa się z IHS L-Carnitine 2.0 1000 ml oraz Biogenix whey genix 0,7 kg waniliowy w zestawie taniej! Oszczędzasz 15 zł !   wspomaga spalanie tłuszczu usprawnia metabolizm węglowodanów…
Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

239,00 zł199,00 zł
wybierając ten zestaw otrzymujesz mex isolate pro 1816 g waniliowy oraz mex shaker zupełnie za darmo!! oszczędzasz 9 zł Dostarcza wysoce przyswajalnych białek pochodzenia zwierzęcego Przyspiesza regenerację i zwiększa anabolizm mięśniowy Doskonale…
» » 9 porad jak natychmiast wyglądać na większego

9 porad jak natychmiast wyglądać na większego

Data dodania: 02-12-2015

Nikt nie będzie nikomu mydlił oczu. Wiesz, że aby ubrać się w większy rozmiar nie ma cudownych, skutecznych rozwiązań ani żadnej drogi na skróty. Musisz trenować, jeść i mądrze suplementować – nie przez kilka miesięcy, a latami.

 

Ale każdy ma takie chwile, taki czas w życiu, gdy właśnie w tej chwili, na zaraz, chce być spostrzegany na większego. Okazja czy powód może różnić się u każdego faceta – może chcesz spotkać się ze swoją byłą partnerką i pokazać jej co straciła i wciąż traci, albo chcesz wrzucić fotki z plaży na Facebooka. Niezależnie od tego co cię motywuje, poniższe 9 porad pomoże ci wyglądać 2-5 kg lepiej…natychmiast.

 

  1. Zjedz dużą ilość węglowodanów.

Najprostszym i najbardziej efektywnym sposobem by nabrać kilko kilogramów jest naładowanie się węglowodanami. Im niższe jest twoje typowe spożycie węglowodanów, tym bardziej imponujące będą rezultaty. Ci którzy zwykli spożywać mniej niż 1 gram węglowodanów na każde 0,5 kg wagi ciała, osiągną najlepsze rezultaty.

 

Czemu to działa: kiedy spożywasz węglowodany są one magazynowane w twoich mięśniach jako glikogen, czyli ogromna ilość cząsteczek glukozy połączonych ze sobą. Glikogen przyciąga ogromne ilości wody do twoich mięśni wypełniając je niczym woda wypełnia balon.

 

Zrób tak: na dzień lub dwa przed zakładanym największym wyglądem, jedz 4 gramy węglowodanów na każde pół kilo masy ciała, a nawet więcej. Przez pierwsze 4-6 godzin dnia, możesz jeść proste węglowodany jak cukier, beztłuszczowe słodycze lub biały chleb. Później, postaraj się skupić na wolniej trawionych węglowodanach złożonych jak słodkie ziemniaki, pełnoziarnist chleb i makaron, płatki owsiane. To pomoże zapobiec przemianie węglowodanów w tkankę tłuszczową. Naładowanie się węglowodanami w ten sposób działa najlepiej, jeśli najpierw przez 3 dni przed uszczuplisz spożycie węglowodanów do mniej niż ½ grama na na ½ kilo masy ciała dziennie, potem podbij spożycia węglowodanów do 4 gram przez 2 dni.

 

2. Nawodnij się

Istnieje spore podejrzenie, że jesteś odwodniony albo co najmniej nie maksymalnie nawodniony. Pewne badania przeprowadzone wśród sportowców wykazały, że mniej niż 15% z nich było prawidłowo nawodnionych.

 

Czemu to działa:  Odpowiednie spożycie wody ma bardzo prosty wpływ na mięśnie: to sprawia, że są pełniejsze i większe. Jeśli nie jesteś dobrze nawodniony, twoje mięśnie będą prawdopodobnie wyglądać na zwiotczałe i będą wyglądać jakby straciły na wielkości, podczas gdy naprawdę brakuje ci płynów, nie mięśni.

 

Zrób tak:  zacznij opijać się wodą najszybciej jak to możliwe. Upewnij się, że dostarczasz minimum litr wody dziennie, a nawet dwa litry, aby zapewnić twoim mięśniom maksymalne nawodnienie.

 

3. Wybierz mądrze kreatynę

Nie odkryję Ameryki, jeśli powiem ci, że kreatyna zaopatrza mięśnie  ogromne ilości wody, by szybko zwiększyć ich rozmiar. Ale jest jeden problem, jak już sięgniesz po kreatynę: czas. Monohydrat kreatyny działa dobrze, ale może zająć tygodnie zanim ujrzysz imponujący wzrost wielkości na który masz nadzieję. Dzieje się tak, ponieważ kreatyna nie zmaksymalizuje wolumizacji komórek mięśniowych dopóki jej stężenie w komórkach mięśniowych nie będzie maksymalne. Z  monohydratem kreatyny, może to zająć tydzień, a często dłużej, nawet jeśli przeszedłeś przez fazę ładowania. Zamiast monohydratu, zacznij z szybko działającą formą kreatyny jak chlorowodorek kreatyny lub kre – alkanyn.

 

Czemu to działa:  te formy kreatyny zwiększają objętość komórek mięśniowych niemal natychmiast dla szybszych przyrostów.

Zrób tak:  przyjmuj 3-5 gram chlorowodorku kreatyny albo kre-alkanyn przed i po treningu

 

4. Przyjmuj glutaminę

Popularnsy suplement L-glutamina może nie mieć natychmiastowego wpływu na wzrost mięśni, który zapewniają kreatyna i nasycenie węglowodanami, ale jest to wciąż kluczowy składnik, który powinien znaleźć się w twoim stacku na masę.

 

Czemu to działa: Glutamina jest przechowywana w dużych ilościach w mięśniach i, podobnie jak kreatyna, nawadnia komórki mięśniowe. Badania wykazują również, że glutamina pomaga przekonwertować więcej glukozy w glikogen dzięki czemu więcej glikogenu może być magazynowane w twoich mięśniach, co oznacza więcej wody dla nawet jeszcze większych przyrostów.

 

Zrób tak: po treningu, dodaj 10g L-glutaminu do twojego potreningowego shake’a białkowo – węglowodanowego.

 

5. Przyjmuj nawet więcej glutaminy

Nawet jeśli już bierzesz L-glutaminę po treningu, to jest inna forma, która może ci pomóc wyglądać większym za pomocą innego mechanizmu: L-alanyl-L-glutamine.

 

Czemu to działa: Badania pokazują, że ta forma glutaminy pomaga zatrzymać więcej wody w organizmie. I jak powiedziałem w pkt. 2, im więcej wody zatrzymują twoje mięśnie, tym pełniejsze się stają i wyglądają na większe – prawie natychmiastowo.

 

Zrób tak: przyjmij 5-10 L-alanyl-L-glutaminy (Sustamina) na 30 minut przed treningiem aby lepiej się nawodnić, miej większa pompę i utrzymaj mięśnie pełniejsze.

 

6. Bierz taurynę

Jest to jeden z najpopularniejszych aminokwasów wśród głównego nurtu konsumentów ale nie ze względu na jej potencjał w zwiększaniu masy. Tauryna jest sztandarowym składnikiem wymienianym w napojach takich jak Red Bull, gdzie jest reklamowana jako dostarczająca długotrwałej energi.

 

Czemu to działa: tauryna jest kolejnym aminokwasem, który jest magazynowany w komórkach mięśniowych i magazynuje w nich wodę aby jeszcze bardziej rozsadzić mięśnie, szczególnie w parze z kreatyną i glutaminą. Dodatkowo, tauryna wzmacnia siłę i wytrzymałość treningową przez co możesz trenować intensywniej. W dalszej perpsektywie pozwoli to urosnąć jeszcze bardziej.

 

Zrób tak: przyjmuj 2-3 gramy tauryny z twoim przed i potreningowym shakiem dla optymalnego nasycenia mięśni.

 

 7Pamiętaj o potasie

Sportowcy z reguły myślą o potasie (jeden z kluczowych elektrolitów w napojach sportowych jak Gatorade) jako uzupełnienie składników odżywczych, a nie taki, który wywołuje zauważalne ulepszenie muskulatury. Już czas zmienić to podejście. Zapewniam cię, że potas pomoże ci w krótkim czasie stać się większym.

 

Czemu to działa: Potas jest przechowywany w komórkach mięśniowych, w których pracuje, aby zwiększyć wolumizację komórek - tak, to też pomoże zatrzymać wodę w mięśniach. Efekt jest bardziej widoczny, jeśli stężenie potasu jest niskie. Jeśli jesteś na typowej kulturystycznej diecie i ograniczasz spożycie owoców, istnieje duża szansa, że suplementacja potasem będzie działać dobrze na Ciebie.

 

Zrób tak: Weź około 500- 1000 miligramów potasu jako asparaginian potasu, glukonian potasu lub cytrynian potasu dwa lub trzy razy dziennie z jedzeniem.

 

 8Dodaj trochę glicerolu

Glicerol jest znany głównie z tworzenia „kręgosłupu” cząsteczek trójglicerydów, podstawowych tłuszczów w naszej diecie. Ale dla kulturystów szukających każdego kilograma masy może zrobić jeszcze więcej.

Czemu to działa: Glicerol ma silne właściwości osmotyczne, co oznacza, że przyciąga i wiąże duże ilości płynów, takich jak woda. Przyciągając więcej płynów do naczyń krwionośnych oraz mięśni, glicerol zwiększa objętość mięśni i naczyń krwionośnych, pomagając ci wyglądać pełniej i na większego. Może on również pomóc zapobiec odwodnieniu i pomaga kontrolować temperaturę ciała podczas ćwiczeń w upale. Badania pokazują, że glicerol najlepiej wypełnia mięśnie, gdy jest przyjmowany wraz z szybko przyswajalnymi węglowodanami, kreatyną i dużą ilością wody.

Zrób tak: Weź 30-40 g gliceryny oraz 10-15 g węglowodanów szybko trawiennych, takich jak glukoza lub Vitargo, 3-5 g kreatyny i 1,5 - 2 litry wody. Jeśli nie masz problemów z żołądkiem przy takiej ilości gliceryny, możesz zwiększyć dawkę do 60-80 g wraz z 20-30 g węglowodanów i tą samą ilością kreatyny i wody, do maksymalnej wolumizacji.

 

9. Wzmocnij się tlenkiem azotu (NO)

Boostery tlenku azotu zazwyczaj zapewniają arganinę, która z łatwością przekształca się w organizmie w tlenek azotu. NO boostery zapewniają również szereg innych składników, takich jak pycnogenol, żeń-szeń, które katalizują (przyspieszają) przemianę argininy w NO, a także składniki, które ograniczają rozpad NO.

 

Czemu to działa: celem zwiększenia poziomu NO jest rozkurczenie naczyń krwionośnych, które karmią mięśnie. Rozluźnione naczynia krwionośne mają większą średnicę, co oznacza, że więcej krwi przepływa przez nie do mięśni, zwiększając ich objętość. Z pomocą środków takich jak glikogen, kreatyna, glutamina, tauryna, potas i glicerol dostarczonych do mięśni (zakładając, że jesteś po wyżej wymienionych wskazówek), te większe dostawy wody zostaną szybko przyswojone przez mięśnie dla maksymalnego napuchnięcia. Większy przepływ krwi będzie także dostarczać więcej glukozy do mięśni, aby utworzyć więcej glikogenu w mięśniach.

 

Zrób tak: Postępuj zgodnie z instrukcjami na etykiecie dawkowania i przejmuj NO Booster zarówno rano i około 30-60 minut przed treningiem


Przejdź do strony głównej