Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

SAN Performance Creatine + FA Carborade

SAN Performance Creatine + FA Carborade

55,90 zł39,00 zł
monohydrat kreatyny plus carbo GRATIS!! zestaw składa się z: San performance creatine oraz fa carborade winogronowy oszczędzasz 16,90 zł   Wspiera anabolizm Przyspiesza regenerację Podnosi parametry siłowe SAN Performance Creatine to monohydrat…
IHS L-CARNITINE 2.0 1l  BIOGENIX WHEY GENIX 0,7 kg

IHS L-CARNITINE 2.0 1l BIOGENIX WHEY GENIX 0,7 kg

125,00 zł110,00 zł
zestaw wspomagający odchudzanie dla pań oraz panów zestaw składa się z IHS L-Carnitine 2.0 1000 ml oraz Biogenix whey genix 0,7 kg waniliowy w zestawie taniej! Oszczędzasz 15 zł !   wspomaga spalanie tłuszczu usprawnia metabolizm węglowodanów…
» » Czarna kawa

Czarna kawa

Data dodania: 08-10-2015 Czarna kawa i jej znaczenia dla bywalców siłowni.

Od lat FLEX zalecał kulturystom pić dużo czarnej kawy każdego dnia. i jesteśmy szczęśliwi ( oraz nieco zaskoczeni), że rząd USA wydał podobną rekomendację: każdy zdrowy dorosły człowiek powinien pić trzy do pięciu filiżanek czarnej kawy dziennie dla optymalnego zdrowia. To szczególnie dobra wiadomość dla kulturystów, którzy starają się wyeliminować tłuszcz i zostać pobudzonymi do intensywnych treningów. Oto w jaki sposób czarne kawa wspiera twoje wysiłki na siłowni.
alt
1
Kawa spożywana przed treningiem zwiększa siłę. Naukowcy uważają, że kofeina otępia ból towarzyszący treningowi beztlenowemu, pomagając osiągnąć lepsze wyniki niż dotychczas.
 
2
Kawa pomaga zregenerować się po intensywnym treningu. Pomaga zwalczać wolne rodniki powstałe podczas treningu. Kawa przed i po treningu pomaga zmniejszyć uszkodzenia oksydacyjne spowodowane przez te szkodliwe substancje chemiczne, które są produktem ubocznym intensywnych treningów.
 
3
Kawa pomaga zredukować zmagazynowaną tkankę tłuszczową. Kofeina pobudza ośrodkowy układ nerwowy i wspiera wydatkowanie energii poprzez uwalnianie zapasów tłuszczu. Dlatego w składzie większości spalaczy tłuszczu i suplementach przed treningowych można znaleźć kofeinę.

4
Kawa jest największym źródłem przeciwutleniaczy w amerykańskiej diecie. To nie znaczy, że jest najbogatszym ich źródłem, ale spożycie kawy jest na tyle spore, że pozyskujemy więcej tych składników z kawy niż z innych źródeł.

5
Kawa jest niskokaloryczna. Każda filiżanka ma około 10 kalorii i zawiera składniki odżywcze, które wspierają twoje cele treningowe. Oznacza to, że kulturyści miłośnicy kawy mogą pić jej tyle, ile chcą.
Przejdź do strony głównej