Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

156,00 zł128,00 zł
zestaw przeznaczony dla osób pragnących zwiększyć masę zestaw składa się z: IHS IRON MASS 1kg biszkoptowy, IHS Glutamine 400 g, IHS Crea Plus 250 g IHS CREA PLUS 250 g gratis!! oszczędzasz 28 zł   wspiera budowanie masy mięśniowek wspiera…
OLIMP MASS 3XL 6kg + MEX BCAA 9K + NUTREND FLAPJA

OLIMP MASS 3XL 6kg + MEX BCAA 9K + NUTREND FLAPJA

233,90 zł200,00 zł
"ciężka artyleria" na masę dla osób chcących nabrać kilogramów mass 3 xl pozwoli ci spożyć więcej kalorii, natomiast BCAA doda energii na treningu i zregeneruje po wysiłku zestaw zawiera Olimp mass 3xl 6 kg waniliowy + mex bcaa 9k oraz baton węglowodanowy…
» » Czekolada przed treningiem?

Czekolada przed treningiem?

Data dodania: 30-09-2015 Czy gorzka czekolada przed treningiem to dobre rozwiązanie? Dodaj trochę do shake'a przedtreningowego dla lepszej regeneracji i wzrostów. Zapoznaj się ze szczegółami w tym artykule. 

alt
 
Gorzka czekolada może zwiększyć poziom tlenku azotu , co sprawia, że dobrym pomysłem jest dodać trochę gorzkiej czekolady lub kakao do twojego shake'a przedtreningowego. Obecnie nowe badania wskazują inny powód, by dodawać gorzką czekoladę - lepszy wzrost i regeneracja mięśni.

BADANIE
Naukowcy z Uniwersytetu w Aberystwyth (Walia) przebadali mężczyzn, którzy spożywali 100 gram gorzkiej czekolady (70% kakao) przed pedałowaniem na rowerze stacjonarnym przez 2,5 godziny w umiarkowanym tempie. Zmierzono badanym poziom glukozy we krwi i poziom insuliny,a  także markery stresu oksydacyjnego

WYNIKI
Ogłoszono w 2011 w wydaniu European Journal of Nutrition, że kiedy badani spożyli gorzką czekoladę przed treningiem, to byli w stanie utrzymać ich poziom glukozy we krwi, mieli wyższy poziom insuliny i doświadczyli mniej stresu oksydacyjnego. Możliwość lepszego utrzymania poziomu glukozy we krwi oznacza, że będziesz miał więcej energii, aby utrzymać wysoką intensywność treningu. Wyższe poziomy insuliny mogą przyczynić się do lepszego wzrostu mięśni. Jednakże wyższe stężenie insuliny podczas treningu może ograniczyć spalanie tłuszczu. Więc jeśli głównym celem jest spalanie tłuszczu, dodaj czekoladę do shake'a potreningowego zamiast przed. Niższy stres oksydacyjny oznacza zwiększoną regenerację mięśni po treningu, co może prowadzić do większego wzrostu.


DAWKOWANIE
Dodaj 100 gram gorzkiej czekolady (co najmniej 70 % kakao) albo 1/4 szklanki kakao do twojego przed/po treningowego shake'a.

 

Przejdź do strony głównej