Waluta:

Hity sklepowe

BSN Syntha 6 Edge Baton 66 g 5+5 Losowy smak GRATIS!!!

BSN Syntha 6 Edge Baton 66 g 5+5 Losowy smak GRATIS!!!

12,00 zł
30 g wysokiej jakości białka 8 g błonnika niesamowite smaki wygodne i szybkie uzupełnienie białekOdpowiedz sobie szczerze na jedno pytanie: czy dostarczasz przy swojej obecnej diecie wystarczającą ilość białka do organizmu? Jest to kluczowy czynnik warunkujący…
Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

87,00 zł58,00 zł
Najwyższej jakości kreatyna rozdrobnienie 250 mesh Zawiera Taurynę i Witaminę B6 Znaczny wzrost wytrzymałości Potęguje wzrost siły, oraz beztłuszczowej masy ciała SUPER OKAZJA!! Kupując ten zestaw otrzymujesz jedno opakowanie zupełnie za darmo.…
» » Czekolada przed treningiem?

Czekolada przed treningiem?

Data dodania: 30-09-2015 Czy gorzka czekolada przed treningiem to dobre rozwiązanie? Dodaj trochę do shake'a przedtreningowego dla lepszej regeneracji i wzrostów. Zapoznaj się ze szczegółami w tym artykule. 

alt
 
Gorzka czekolada może zwiększyć poziom tlenku azotu , co sprawia, że dobrym pomysłem jest dodać trochę gorzkiej czekolady lub kakao do twojego shake'a przedtreningowego. Obecnie nowe badania wskazują inny powód, by dodawać gorzką czekoladę - lepszy wzrost i regeneracja mięśni.

BADANIE
Naukowcy z Uniwersytetu w Aberystwyth (Walia) przebadali mężczyzn, którzy spożywali 100 gram gorzkiej czekolady (70% kakao) przed pedałowaniem na rowerze stacjonarnym przez 2,5 godziny w umiarkowanym tempie. Zmierzono badanym poziom glukozy we krwi i poziom insuliny,a  także markery stresu oksydacyjnego

WYNIKI
Ogłoszono w 2011 w wydaniu European Journal of Nutrition, że kiedy badani spożyli gorzką czekoladę przed treningiem, to byli w stanie utrzymać ich poziom glukozy we krwi, mieli wyższy poziom insuliny i doświadczyli mniej stresu oksydacyjnego. Możliwość lepszego utrzymania poziomu glukozy we krwi oznacza, że będziesz miał więcej energii, aby utrzymać wysoką intensywność treningu. Wyższe poziomy insuliny mogą przyczynić się do lepszego wzrostu mięśni. Jednakże wyższe stężenie insuliny podczas treningu może ograniczyć spalanie tłuszczu. Więc jeśli głównym celem jest spalanie tłuszczu, dodaj czekoladę do shake'a potreningowego zamiast przed. Niższy stres oksydacyjny oznacza zwiększoną regenerację mięśni po treningu, co może prowadzić do większego wzrostu.


DAWKOWANIE
Dodaj 100 gram gorzkiej czekolady (co najmniej 70 % kakao) albo 1/4 szklanki kakao do twojego przed/po treningowego shake'a.

 

Przejdź do strony głównej