Waluta:

Hity sklepowe

Olimp Pure Whey Isolate 600g + Work It Lady 337g

Olimp Pure Whey Isolate 600g + Work It Lady 337g

118,99 zł110,00 zł
  zestaw dla kobiet wspomagjący treningi zestaw składa się z: Olimp Pure Whey isolate 600 g czekoladowy oraz queen fit work it lady 337 g w zestawie taniej!! oszczędzasz 8,99 zł Hamuje katabolizm Wspiera anabolizm Poprawia regenerację powysiłkową…
DuoLife 100% Naturalny, kompletny,płynny chlorofi 750mli

DuoLife 100% Naturalny, kompletny,płynny chlorofi 750mli

97,00 zł
podnosi energię oczyszcza organizm przyspiesza rekonwalescencję poprawia jakość krwi DuoLife Chlorofil to odpowiedź dla tych, którzy chcą możliwie najdłużej utrzymać swój organizm w optymalnym stanie. Dzięki swojemu wyjątkowemu działaniu nazywany…
» » Czekolada przed treningiem?

Czekolada przed treningiem?

Data dodania: 30-09-2015 Czy gorzka czekolada przed treningiem to dobre rozwiązanie? Dodaj trochę do shake'a przedtreningowego dla lepszej regeneracji i wzrostów. Zapoznaj się ze szczegółami w tym artykule. 

alt
 
Gorzka czekolada może zwiększyć poziom tlenku azotu , co sprawia, że dobrym pomysłem jest dodać trochę gorzkiej czekolady lub kakao do twojego shake'a przedtreningowego. Obecnie nowe badania wskazują inny powód, by dodawać gorzką czekoladę - lepszy wzrost i regeneracja mięśni.

BADANIE
Naukowcy z Uniwersytetu w Aberystwyth (Walia) przebadali mężczyzn, którzy spożywali 100 gram gorzkiej czekolady (70% kakao) przed pedałowaniem na rowerze stacjonarnym przez 2,5 godziny w umiarkowanym tempie. Zmierzono badanym poziom glukozy we krwi i poziom insuliny,a  także markery stresu oksydacyjnego

WYNIKI
Ogłoszono w 2011 w wydaniu European Journal of Nutrition, że kiedy badani spożyli gorzką czekoladę przed treningiem, to byli w stanie utrzymać ich poziom glukozy we krwi, mieli wyższy poziom insuliny i doświadczyli mniej stresu oksydacyjnego. Możliwość lepszego utrzymania poziomu glukozy we krwi oznacza, że będziesz miał więcej energii, aby utrzymać wysoką intensywność treningu. Wyższe poziomy insuliny mogą przyczynić się do lepszego wzrostu mięśni. Jednakże wyższe stężenie insuliny podczas treningu może ograniczyć spalanie tłuszczu. Więc jeśli głównym celem jest spalanie tłuszczu, dodaj czekoladę do shake'a potreningowego zamiast przed. Niższy stres oksydacyjny oznacza zwiększoną regenerację mięśni po treningu, co może prowadzić do większego wzrostu.


DAWKOWANIE
Dodaj 100 gram gorzkiej czekolady (co najmniej 70 % kakao) albo 1/4 szklanki kakao do twojego przed/po treningowego shake'a.

 

Przejdź do strony głównej