Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

SAN Performance Creatine + FA Carborade

SAN Performance Creatine + FA Carborade

55,90 zł39,00 zł
monohydrat kreatyny plus carbo GRATIS!! zestaw składa się z: San performance creatine oraz fa carborade winogronowy oszczędzasz 16,90 zł   Wspiera anabolizm Przyspiesza regenerację Podnosi parametry siłowe SAN Performance Creatine to monohydrat…
DuoLife BorelissPro 60 kap.

DuoLife BorelissPro 60 kap.

97,00 zł
łagodzi skutki ukąszeń kleszczy Suplement diety BorelissPro® to doskonałe źródło związków fenolowych, kwasu chlorogenowego, irydoidów oraz alkaloidów. BorelissPro®, dzięki zastosowaniu właściwych proporcji składników oraz doposażeniu o innowacyjną…
» » Dlaczego potrzebujesz BCAA

Dlaczego potrzebujesz BCAA

Data dodania: 23-11-2015 Jeśli zdecydowałeś się podjąć wyzwanie i rozpocząć program treningowy z ciężarami, to następnym krokiem w kolejce, który musisz podjąć jest zadbanie o odpowiednią dietę i suplementację, żebyś był w stanie zmaksymalizować rezultaty swojego wysiłku na siłowni.

Nieuwzględnienie tej części równania jest krytycznym błędem. Nie tylko nie będziesz skutecznie zmieniać swojego ciała, ale także nie będziesz miał energii, by włożyć siły w treningi. Umieszczenie aminokwasów na szczycie listy ważnych "muszę mieć", które muszą być pokryte jest tym od czego powinieneś zacząć układanie programu odżywiania. Oto niektóre z głównych powodów, dla których inwestowanie w suplement BCAA jest dobrym posunięciem.

1) BCAA a układ odpornościowy
Pierwszą rzeczą, której doświadczysz wybierając suplementację BCAA będzie wsparcie układu odpornościowego. Za każdym razem, gdy idziesz na siłownię i podnosisz ciężary, organizm zostaje poddany ogromnemu naprężeniu. Jeśli organizm nie jest w stanie w pełni tolerować tego poziomu naprężenia, będziesz widzieć problemy w zakresie regeneracji mięśni i możliwie zwiększone prawdopodobieństwo zachorowań. 

Ponieważ niezbędne aminokwasy nie mogą zostać wyprodukowane przez organizm muszą być spożywane bezpośrednio. Jeśli nie uda ci się ich dostarczyć do organizmu, to nie będzie miał wszystkiego, co potrzebuje, aby utrzymać prawidłowy i zdrowy układ odpornościowy. 
alt
2) Ochrona przed niedoborem aminokwasów
Kolejną istotną korzyścią, której doświadczysz, jeśli uzupełnisz dietę w BCAA jest fakt, że możesz mieć pewność, że nie wystąpią braki w ogólnym poziomie aminokwasów. Wielu z tych, którzy są na restrykcyjnej diecie (w trakcie przygotować do zawodów, wegetarianie) ryzykują niedoborem niezbędnych aminokwasów. Suplementacja pomaga nadrobić to.


Należy być zawsze ostrożnym, jeśli chodzi o dobór żywności, gdy ograniczasz potrawy bogate w białko takie, jak produkty mięsne, białka jaj, czy nabiał. Przeoczenie tego w twojej diecie może mieć poważne konsekwencje, więc upewnij się, że nie popełniasz tego błędu.

Jako aktywny sportowiec, prawdopodobnie zwracasz uwagę na tempo syntezy białek zachodzące w organizmie. Nowa masa mięśniowa może być zbudowana tylko wtedy, gdy zachodzi synteza białka i stara tkanka jest naprawiana, a nowa budowana. Im szybciej ten proces postępuje, tym prędzej zobaczysz efekty. Częścią upewnienia się, że ten proces się zaczyna jest dostarczenie odpowiednich składników odzywczych: zarówno cegiełki do budowania tkanek oraz energia, aby dobrze wykonać pracę. Glukoza z węglowodanów zaspokoi tą drugą potrzebę, natomiast aminokwasy pierwszą. 

3) Zapobieganie utraty suchej masy mięśniowej
Za każdym razem, gdy twoje ciało jest poddawane naprężeniu lub wymagana jest przerwa lub delikatna aktywność fizyczna, będziesz narażony na utratę masy mięśniowej. Jest to szczególnie istotne dla osób, które przechodzą zabiegi chirurgiczne. Dlatego badania zostały przeprowadzone, aby ustalić, czy można coś zrobić, aby zapobiec działaniu hatabolicznemu.

jedno z badań wykazało, że pacjenci otrzymujący roztwór trzech BCAA nie doświadczyli niedoboru azotu w czasie regeneracji,(co wskazywałoby na utratę tkanki mięśniowej) w przeciwieństwie do grupy, która otrzymywała tylko roztwór dekstrozy. Z tego badania możemy też przewidzieć, że jeśli zostaniesz wykluczony z treningu z powodu jakiejkolwiek poważnej kontuzji, to jest szczególnie istotny okres na suplementację BCAA, tak wcześnie jak to możliwe. 

Nie bądź osobą, która utrudnia sobie osiąganie swoich celów. Choć może się to wydawać prostym suplementem, to jest tym, który zrobi prawdziwą różnicę w twoim treningu, szczególnie, jeśli obecnie masz niedobór BCAA. BCAA będą służyć najlepiej, jeśli będą brane przed, w trakcie i po treningu

Przejdź do strony głównej