Waluta:

Hity sklepowe

Olimp Pure Whey Isolate 600g + Work It Lady 337g

Olimp Pure Whey Isolate 600g + Work It Lady 337g

118,99 zł110,00 zł
  zestaw dla kobiet wspomagjący treningi zestaw składa się z: Olimp Pure Whey isolate 600 g czekoladowy oraz queen fit work it lady 337 g w zestawie taniej!! oszczędzasz 8,99 zł Hamuje katabolizm Wspiera anabolizm Poprawia regenerację powysiłkową…
Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

239,00 zł199,00 zł
wybierając ten zestaw otrzymujesz mex isolate pro 1816 g waniliowy oraz mex shaker zupełnie za darmo!! oszczędzasz 9 zł Dostarcza wysoce przyswajalnych białek pochodzenia zwierzęcego Przyspiesza regenerację i zwiększa anabolizm mięśniowy Doskonale…
» » Jedno ćwiczenie, czy więcej?

Jedno ćwiczenie, czy więcej?

Data dodania: 06-11-2015 Czy należy się skupić na jednym ćwiczeniu, czy wielu, aby przyspieszyć wzrost siły?

ARGUMENTY
 
ZA
Żeby być silniejszym skoncentruj się na jednym ćwiczeniu podczas treningu oporowego. W miarę postępów, zaimplementuj periodyzację do swojego treningu.

PRZECIW
Periodyzacje została bardzo dobrze przestudiowana, ale mniej uwagi poświęcono różnorodności ćwiczeń. Dowody wskazują, że mogą one dać lepsze rezultaty.

DOWODY
Jedna grupa wykonywała jedno ćwiczenie (przysiady) przez 12 tygodni używając 8 RM (maksymalny ciężar, by wykonać 8 ruchów). Liczba serii zwiększała się następująco: tydzień 1-4 (4 serie), tydzień 5 - 8 (6 serii), tydzień 9 - 12 (9 serii).

Druga grupa zastosowała te same obciążenia i system treningowy, ale wykonywała przysiady, martwy ciąg i wykroki. Grupa, która robiła trzy różne ćwiczenia zyskała znacznie więcej siły, mimo że łączna liczba serii, powtórzeń i obciążeń była jednakowa.

KONKLUZJA
Trzy serie każdego z trzech różnych ćwiczeń przyniesie lepsze zyski siły niż dziewięć serii jednego ćwiczenia. Różnorodność ćwiczeń odgrywa ważną rolę w rozwoju maksymalnej siły, zwłaszcza w przypadku dużych grup mięśni.
Przejdź do strony głównej