Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

DuoLife 100% Naturalna Wit C. Acerola(Lewoskrętna) 750mli

DuoLife 100% Naturalna Wit C. Acerola(Lewoskrętna) 750mli

97,00 zł
100% kompletna, naturalna witamina C wspomaga odporność podnosi energię odmładza organizm zaspokaja 100% dziennego zapotrzebowania na witaminę C pierwsza na rynku w pełni naturalna płynna witamina C DuoLife Vita C to jedyna w pełni naturalna witamina…
DuoLife Na noc 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

DuoLife Na noc 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

350,00 zł
wycisza emocje neutralizuje toksyny pogłębia sen w nocy DuoLife Noc to zamknięta w butelce esencja życia, zdrowia i spokoju. Starannie wyselekcjonowane, naturalne składniki z całegoświata, z pasją połączone w jedność przy zachowaniu najwyższych norm…
» » Jedno ćwiczenie, czy więcej?

Jedno ćwiczenie, czy więcej?

Data dodania: 06-11-2015 Czy należy się skupić na jednym ćwiczeniu, czy wielu, aby przyspieszyć wzrost siły?

ARGUMENTY
 
ZA
Żeby być silniejszym skoncentruj się na jednym ćwiczeniu podczas treningu oporowego. W miarę postępów, zaimplementuj periodyzację do swojego treningu.

PRZECIW
Periodyzacje została bardzo dobrze przestudiowana, ale mniej uwagi poświęcono różnorodności ćwiczeń. Dowody wskazują, że mogą one dać lepsze rezultaty.

DOWODY
Jedna grupa wykonywała jedno ćwiczenie (przysiady) przez 12 tygodni używając 8 RM (maksymalny ciężar, by wykonać 8 ruchów). Liczba serii zwiększała się następująco: tydzień 1-4 (4 serie), tydzień 5 - 8 (6 serii), tydzień 9 - 12 (9 serii).

Druga grupa zastosowała te same obciążenia i system treningowy, ale wykonywała przysiady, martwy ciąg i wykroki. Grupa, która robiła trzy różne ćwiczenia zyskała znacznie więcej siły, mimo że łączna liczba serii, powtórzeń i obciążeń była jednakowa.

KONKLUZJA
Trzy serie każdego z trzech różnych ćwiczeń przyniesie lepsze zyski siły niż dziewięć serii jednego ćwiczenia. Różnorodność ćwiczeń odgrywa ważną rolę w rozwoju maksymalnej siły, zwłaszcza w przypadku dużych grup mięśni.
Przejdź do strony głównej