Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

Iron horse Iron test standard 90 tab.

Iron horse Iron test standard 90 tab.

99,00 zł45,00 zł
Poprawia libido i przeciwdziała impotencji Zapobiega objawom zmęczenia oraz przetrenowania Wspomaga prawidłowe funkcjonowanie gruczołu krokowego Powoduje przyrost suchej masy mięśniowej Data ważnosci 19:12:2016 IRON TEST Standard jest kompleksowo…
OLIMP XPLODE BCAA 1KG + OLIMP BOOM + BSN KARNISTER

OLIMP XPLODE BCAA 1KG + OLIMP BOOM + BSN KARNISTER

160,00 zł140,40 zł
  zestaw zawiera BCAA XPLODE 1 KG truskawkowy oraz baton boom czekoladowy i karnister bsn karnister gratis!!       Zahamowanie katabolizmu powysiłkowego Odbudowa zasobów energetycznych Zwiększenie siły mięśni Rozwój nowej masy mięśniowej…

Kazeina

Data dodania: 30-10-2015 Jednym szczególnym rodzaj białka w proszku, który jest coraz częściej wspominany jest kazeina. Występuje w wielu różnych smakach...Dowiedz się więcej.

Czytałeś o wielu różnych odmianach białka i czujesz się trochę zdezorientowany? Nie martw się, nie jesteś sam. Przy tak wielu dostępnych opcjach wybór, który da ci najlepsze efekty i pomoże osiągnąć twoje ogólne cele, może okazać się ciężki. To ważne, że poświęcasz czas na poszukiwania białka, ponieważ niektóre z nich są decydowanie lepszą opcją w danych sytuacjach niż pozostałe. Jeśli potrafisz dopasować rodzaj białka w proszku do swojego aktualnego celu, to nie ma wątpliwości, że będziesz czerpać z tego korzyści. 

Rzućmy okiem na kilka kluczowych punktów związanych z kazeiną, żebyś był lepiej poinformowany i mógł zdecydować, czy właśnie ta forma białka w proszku jest odpowiednia dla ciebie.
alt

KORZYŚCI PRZYJMOWANIA KAZEINY

1.LEPSZE ZACHOWANIE MIĘŚNI
Zawsze, gdy stosujesz dietę niskokaloryczną, jednym z pierwszych zagadnień, które stanie się coraz większym zmartwieniem jest utrata masy mięśniowej. Ponieważ nie będziesz dostarczać wystarczająco kalorii, aby w pełni zaspokajać wszystkie potrzeby energetyczne wymagane w ciągu dnia, zmuszasz swoje ciało, aby zamieniało własną tkankę na energię. W najlepszym przypadku będzie to tkanka tłuszczowa, a w najgorszym organizm sięgnie po tkankę mięśniową. Zazwyczaj na przeciętnej diecie odchudzającej występują oba przypadki.

Jedno z badań przeprowadzonych w Bostonie testowało zróżnicowanie w przyroście suchej masy mięśniowej oraz całkowitą utratę tłuszczu. Badanych podzielone na dwie grupy. Pierwsza dostawała hydrolizat białka kazeiny a druga hydrolizat białka serwatki. Obie grupy otrzymywały dietę hipokaloryczną oraz przeprowadzały trening odpornościowy.

Choć obie grupy wykazały utratę tkanki tłuszczowej, to grupa "kazeinowa" wykazała znaczniejszą utratę tłuszczu oraz większy przyrost siły mięśni klatki piersiowej, ramion i nóg. Poza tym zauważono również, że grupa "kazeinowa" zakończyła badania z wyższym totalnym procentem beztłuszczowej masy ciała w porównaniu do ich poprzedniego stanu. Wskazuje to na lepszą retencję suchej masy mięśniowej, co udowadnia, że kazeina jest szczególne skuteczna w utrzymaniu mięśni.

Należy również wspomnieć, że obie grupy zwiększyły spożycie białka do 1,5 grama na kilogram masy ciała na dzień. Dlatego, aby wystąpiły powyższe czynniki konieczne jest zagwarantowanie takiego spożycia białka. Jeśli nie dostarczasz wystarczająco dużo białka podczas diety, to bez znaczenia, którą formę białka wybierzesz, bo i tak nadal będziesz tracić tkankę mięśniową.

2. ZNACZNIEJSZA UTRATA TŁUSZCZU
Kazeina jest formą białka o wyższej zawartości wapnia, który okazuje się być korzystny pod względem całkowitej utraty tłuszczu, Wiele osób szybko odwróciło się od produktów mlecznych podczas prób zrzucenia wagi, ponieważ czuły, że to je spowalnia, co kompletnie mija się z prawdą. Proszek białka kazeiny pomoże Ci osiągnąć zarówno cele wyższego spożycia wapnia, a także zwiększenie spożycia białka, co pozwala zmaksymalizować utratę tłuszczu.


3. WSPOMAGA OCHRONĘ OKRĘŻNICY
Kolejną bardzo ważną zaleta kazeiny jest fakt, że wspomaga ochronę jelita grubego. W badaniach przeprowadzonych w Australii naukowcy badali korzyści zdrowotne płynące z różnych białek i stwierdzili, że białka mleczne chronią zdrowie okrężnicy niż białka z mięsa,czy soi.


4. BIAŁKO WYŻSZEJ JAKOŚCI
Wreszcie, ostatnią korzyścią z wprowadzenia kazeiny do diety jest fakt, że jest to jedno z najlepszych dostępnych źródeł białka wysokiej jakości. Spełnienie minimalnych wymagań białka jest zawsze priorytetem. Jeśli przyjmujesz białka ze źródła najlepszej jakości, aby spełnić te wymagania, to mniej białka będzie wydalane przez organizm, a zatem potrzeba będzie ogólnie mniej do utrzymania masy mięśniowej. 

Jeśli dostarczałeś białka ze źródła niskiej jakości i tylko zaspokajałeś minimalne zapotrzebowanie, to miało na ciebie negatywny wpływ, bo nie całe białko zostało wchłonięte, a zatem okazuje się, że nie zaspokoiłeś minimalnych potrzeb organizmu na białko.

Jeśli zdarzy ci się być na diecie wegetariańskiej, gdzie mięso jest ograniczone (inne źródło białka o wysokiej jakości), to dodanie kazeiny (jeśli nie masz problemów z produktami mlecznymi) będzie twoim najlepszym następnym wyborem.
alt
WNIOSKI

Następnym razem, gdy udasz się na zakupy po białko, mądrym posunięciem będzie upewnić się, że masz kazeinę na swojej liście. Choć nie jest to tradycyjnie najlepsze białko do stosowania bezpośrednio po treningu (gdyż jest wolniej trawione), to stanowią wspaniały dodatek w ciągu dnia do twojej pełnowartościowej diety.

 
Przejdź do strony głównej