Waluta:

Hity sklepowe

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

178,99 zł
zestaw przeznaczony dla osób pragnących zwiększyć masę zestaw składa się z: IHS IRON MASS 1kg biszkoptowy, IHS Glutamine 400 g, IHS Crea Plus 250 g IHS CREA PLUS 250 g gratis!! oszczędzasz 28 zł   wspiera budowanie masy mięśniowek wspiera…
BSN AMINO X 1015g NO XPLODE NE EDGE BAR SYNTHA6

BSN AMINO X 1015g NO XPLODE NE EDGE BAR SYNTHA6

241,50 zł210,00 zł
konkretny zestaw okołotreningowy od legendarnego BSN wzmocnij swoje treningi dzięki tym produktom zestaw zawiera BSN amino x 1015 g arbuzowy + no xplode xe edge 263g fruti punch oraz baton syntha 6 edge solony karmel w zestawie taniej! oszczędzasz…
» » Najczęstsze błędy po treningu

Najczęstsze błędy po treningu

Data dodania: 10-12-2015 Zrobienie treningu jest tylko połową twojego zadania.

1) Pomijanie rozciągania
Jak powszechnie wiadomo wszystkim wszem i wobec, sportowcom każdej dyscypliny, zarówno profesjonalnym oraz amatorom, istnieje niezaprzeczalna reguła, która nakazuje po zakończonym treningu rozciągnąć mięśnie. Banalne, prawda? Ale ilu z was to robi? O ile przed treningiem znajdą się tacy, to po treningu próżno szukać. Rozciąganie trenowanych mięśnie nie tylko pomoże na ich szybszą regenerację i zachowaniu większej zwinności, ale może również wzmocnić proces wzrostu.
alt
2) Wykonywanie nadmiernego cardio

Nie ma nic złego w robieniu trochę cardio (20-30 minut) po treningu siłowym, ale nie powinien być nadmierny, bo poważnie utrudnisz fizjologiczne i hormonalne mechanizmy, które prowadzą do przerostu mięśni. Najlepszym rozwiązaniem jest rozdzielenie treningu siłowego od cardio co najmniej przez 5 godzin.
alt
3) Za długa zwłoka z jedzeniem

Po intensywnym treningu na siłowni twój organizm jest w poważnej potrzebie składników odżywczych, zwłaszcza aminokwasów i węglowodanów. Organizm potrzebuje tego do uzupełnienia i naprawy uszkodzonych komórek mięśniowych i wsparcia wyczerpanego układu nerwowego. Staraj się spożywać wysokiej jakości posiłek nie później niż 15 - 20 minut po końcowej serii treningu.
alt
4) Wykluczenie szybko wchłanialnych węglowodanów
Niezwykle ważne jest, aby po treningu dostarczyć szybko odpowiednie składniki odżywcze, a węglowodany odgrywają ważną rolę w tym równaniu. Ponieważ ciało jest gotowe do wchłaniania węglowodanów, aby uzupełnić zapasy glikogenu w mięśniach, najlepiej jest spożyć szybko wchłanialne lub z wysokim IG. Żywność taka, jak biały ryż, białe ziemniaki, ciastka ryżowe dostanie się do krwiobiegu gwałtownie, co podniesie poziom insuliny i pozwoli przesunąć składniki odżywcze do komórek w bardzo szybkim tempie.

5) Utrata serwatki
Ponieważ białko serwatkowe jest trawione bardzo szybko, będzie dostarczać do komórek mięśniowych bardzo potrzebne aminokwasy szybciej niż pozostałe źródła białek. Jest to niezwykle ważne, tuż po intensywnym treningu. Dlatego niewykorzystanie mocy serwatki byłoby wielkim błędem, jeśli twoim celem jest uzyskanie większej masy mięśniowej.
alt
6) Zbyt wiele tłuszczów
Celem posiłku potreningowego jest upewnić się, że zarówno węglowodany i aminokwasy dostaną się do krwiobiegu dla dystrybucji do komórek jak najszybciej. Ponieważ tłuszcze mają tendencje do spowalniania trawienia, to wielkim błędem byłoby ich znaczne spożycie wraz z posiłkiem po treningu.

7) Pomijanie suplementacji

Chociaż nie ma nic ważniejszego od odpowiedniej diety i treningu, jeśli chodzi o postępy, to inteligentna suplementacja może przyspieszyć ten proces. W takim razie, jeśli uzyskanie mięśni i utrata tłuszczy są wysoko na twojej liście priorytetów, skorzystaj z takich sprawdzonych suplementów, jak kreatyna, glutamina, BCAA i leucyna przez uzyskanie skutecznej dawki każdego dnia.

8) Skąpienie snu
W idealnym świecie każdy z nas mógłby zaraz po treningu uciąć sobie około godzinki drzemki, aby pomóc mięśniom i układowi nerwowemu zregenerować się. Jednak dla większości ludzi jest to niemożliwe. Polecam, żeby przynajmniej unikać aktywności fizycznej, wysiłku po treningu. Należy wziąć przynajmniej trochę czasu, aby po prostu usiąść, odpocząć i wygodnie spożywać swój posiłek po treningu.




 
Przejdź do strony głównej