Waluta:

Hity sklepowe

OLIMP REDWEILER 480 g + Nutrend Excellent Bar

OLIMP REDWEILER 480 g + Nutrend Excellent Bar

99,90 zł94,00 zł
  zestaw zawiera doskonałą przetrennówkę OLIMP REDWEILER 480 g red punch oraz proteinowy baton nutrend excellent baton excellent gratis!!         Lepsza koncentracja Unikatowy smak Rewelacyjna przedtreningówka o innowacyjnym składzie…
DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

350,00 zł
źródło witamin oraz makro i mikroelementów wspiera psychomotoryczną aktywność organizmy w trakcie dnia DuoLife Dzień to odpowiedź dla wszystkich, którzy chcą aktywować psychomotorykę swojego organizmu oraz dostarczyć substancji potrzebnych do prawidłowego…
» » Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Data dodania: 03-12-2015

Mięśnie naramienne składają się z trzech aktonów: przedni, boczny, tylny. Dobrze rozwinięte przednie aktony są powszechne wśród ciężarowców, ponieważ są silnie zaangażowane w ruchy wyciskające, jak np. dipy, wyciskanie na ławeczce, czy zza karku. Inny powód? Ludzie mają tendencje do zwracania większej uwagi na mięśnie, które widzą w lustrze. O wiele mniej powszechne są dobrze rozwinięte tylne aktony. Nie tylko są poza zasięgiem wzroku, ale również są o wiele trudniejsze do rozwinięcia.
alt
Podstawową funkcją tylnych mięśni naramiennych jest przesuwanie ramienia z przodu do tyłu w płaszczyźnie poziomej z łokciami wysoko i na zewnątrz. Wiosłowanie szerokim uchwytem do klatki, unoszenie ramion bokiem w pochyle, odwrotna maszyna do klatki, a zwłaszcza unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce - świetne ćwiczenie izolowane -  wszystkie uderzają w tylne aktony.

Aby w pełni wykorzystać te ostatnie ćwiczenie, zachowaj płaszczyznę ruchu prostopadle do ciała, unoś i opuszczaj hantle bezpośredni z przodu. Nie podejmuj się większych ciężarów. W zasadzie, tylko korzystanie z lżejszych hantli pozwoli zachować poprawną technikę wykonywania tego ćwiczenia.

TRENUJ TYLKE AKTONY MIĘŚNI NARAMIENNYCH


unoszenie ramion bokiem w pochyle: 3 x 12-15


 unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce 3x 12-15


odwrotna maszyna do klatki 3 x 10-15


Przejdź do strony głównej