Waluta:

Hity sklepowe

BSN Syntha 6 Edge Baton 66 g 5+5 Losowy smak GRATIS!!!

BSN Syntha 6 Edge Baton 66 g 5+5 Losowy smak GRATIS!!!

12,00 zł
30 g wysokiej jakości białka 8 g błonnika niesamowite smaki wygodne i szybkie uzupełnienie białekOdpowiedz sobie szczerze na jedno pytanie: czy dostarczasz przy swojej obecnej diecie wystarczającą ilość białka do organizmu? Jest to kluczowy czynnik warunkujący…
IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

178,99 zł
zestaw przeznaczony dla osób pragnących zwiększyć masę zestaw składa się z: IHS IRON MASS 1kg biszkoptowy, IHS Glutamine 400 g, IHS Crea Plus 250 g IHS CREA PLUS 250 g gratis!! oszczędzasz 28 zł   wspiera budowanie masy mięśniowek wspiera…
» » Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Data dodania: 03-12-2015

Mięśnie naramienne składają się z trzech aktonów: przedni, boczny, tylny. Dobrze rozwinięte przednie aktony są powszechne wśród ciężarowców, ponieważ są silnie zaangażowane w ruchy wyciskające, jak np. dipy, wyciskanie na ławeczce, czy zza karku. Inny powód? Ludzie mają tendencje do zwracania większej uwagi na mięśnie, które widzą w lustrze. O wiele mniej powszechne są dobrze rozwinięte tylne aktony. Nie tylko są poza zasięgiem wzroku, ale również są o wiele trudniejsze do rozwinięcia.
alt
Podstawową funkcją tylnych mięśni naramiennych jest przesuwanie ramienia z przodu do tyłu w płaszczyźnie poziomej z łokciami wysoko i na zewnątrz. Wiosłowanie szerokim uchwytem do klatki, unoszenie ramion bokiem w pochyle, odwrotna maszyna do klatki, a zwłaszcza unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce - świetne ćwiczenie izolowane -  wszystkie uderzają w tylne aktony.

Aby w pełni wykorzystać te ostatnie ćwiczenie, zachowaj płaszczyznę ruchu prostopadle do ciała, unoś i opuszczaj hantle bezpośredni z przodu. Nie podejmuj się większych ciężarów. W zasadzie, tylko korzystanie z lżejszych hantli pozwoli zachować poprawną technikę wykonywania tego ćwiczenia.

TRENUJ TYLKE AKTONY MIĘŚNI NARAMIENNYCH


unoszenie ramion bokiem w pochyle: 3 x 12-15


 unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce 3x 12-15


odwrotna maszyna do klatki 3 x 10-15


Przejdź do strony głównej