Waluta:

Hity sklepowe

SAN Performance Creatine + FA Carborade

SAN Performance Creatine + FA Carborade

55,90 zł39,00 zł
monohydrat kreatyny plus carbo GRATIS!! zestaw składa się z: San performance creatine oraz fa carborade winogronowy oszczędzasz 16,90 zł   Wspiera anabolizm Przyspiesza regenerację Podnosi parametry siłowe SAN Performance Creatine to monohydrat…
BSN DNA CREATINE GLUTAMINE BCAA

BSN DNA CREATINE GLUTAMINE BCAA

158,00 zł145,00 zł
czysta glutamina, czysta kreatyna oraz czyste BCAA z linii bsn dna zwiększ swoją siłę, popraw regenerację, rozwiń lepszą muskulaturę zestaw zawiera BSN DNA bcaa 200 g bsn dna glutamine 309g bsn dna creatine 216 g w zestawie taniej! oszczędzasz 13…
» » Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Data dodania: 03-12-2015

Mięśnie naramienne składają się z trzech aktonów: przedni, boczny, tylny. Dobrze rozwinięte przednie aktony są powszechne wśród ciężarowców, ponieważ są silnie zaangażowane w ruchy wyciskające, jak np. dipy, wyciskanie na ławeczce, czy zza karku. Inny powód? Ludzie mają tendencje do zwracania większej uwagi na mięśnie, które widzą w lustrze. O wiele mniej powszechne są dobrze rozwinięte tylne aktony. Nie tylko są poza zasięgiem wzroku, ale również są o wiele trudniejsze do rozwinięcia.
alt
Podstawową funkcją tylnych mięśni naramiennych jest przesuwanie ramienia z przodu do tyłu w płaszczyźnie poziomej z łokciami wysoko i na zewnątrz. Wiosłowanie szerokim uchwytem do klatki, unoszenie ramion bokiem w pochyle, odwrotna maszyna do klatki, a zwłaszcza unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce - świetne ćwiczenie izolowane -  wszystkie uderzają w tylne aktony.

Aby w pełni wykorzystać te ostatnie ćwiczenie, zachowaj płaszczyznę ruchu prostopadle do ciała, unoś i opuszczaj hantle bezpośredni z przodu. Nie podejmuj się większych ciężarów. W zasadzie, tylko korzystanie z lżejszych hantli pozwoli zachować poprawną technikę wykonywania tego ćwiczenia.

TRENUJ TYLKE AKTONY MIĘŚNI NARAMIENNYCH


unoszenie ramion bokiem w pochyle: 3 x 12-15


 unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce 3x 12-15


odwrotna maszyna do klatki 3 x 10-15


Przejdź do strony głównej