Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

BSN DNA CREATINE GLUTAMINE BCAA

BSN DNA CREATINE GLUTAMINE BCAA

158,00 zł145,00 zł
czysta glutamina, czysta kreatyna oraz czyste BCAA z linii bsn dna zwiększ swoją siłę, popraw regenerację, rozwiń lepszą muskulaturę zestaw zawiera BSN DNA bcaa 200 g bsn dna glutamine 309g bsn dna creatine 216 g w zestawie taniej! oszczędzasz 13…
Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

249,00 zł219,00 zł
CZTERY ŹRÓDŁA BIAŁKA ZRÓŻNICOWANA SZYBKOŚĆ WCHŁANIANIA BAZY SERWATKOWEJ ŚWIETNA ROZPUSZCZALNOŚĆ I SMAK AMINOGEN® - OPATENTOWANY SYSTEM ENZYMATYCZNY 5,5 GRAM BCAA W KAŻDEJ PORCJI 4 GRAMY L-GLUTAMINY I PREKURSORÓW W KAŻDEJ PORCJI SHAKER GRATIS NA…
» » Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Data dodania: 03-12-2015

Mięśnie naramienne składają się z trzech aktonów: przedni, boczny, tylny. Dobrze rozwinięte przednie aktony są powszechne wśród ciężarowców, ponieważ są silnie zaangażowane w ruchy wyciskające, jak np. dipy, wyciskanie na ławeczce, czy zza karku. Inny powód? Ludzie mają tendencje do zwracania większej uwagi na mięśnie, które widzą w lustrze. O wiele mniej powszechne są dobrze rozwinięte tylne aktony. Nie tylko są poza zasięgiem wzroku, ale również są o wiele trudniejsze do rozwinięcia.
alt
Podstawową funkcją tylnych mięśni naramiennych jest przesuwanie ramienia z przodu do tyłu w płaszczyźnie poziomej z łokciami wysoko i na zewnątrz. Wiosłowanie szerokim uchwytem do klatki, unoszenie ramion bokiem w pochyle, odwrotna maszyna do klatki, a zwłaszcza unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce - świetne ćwiczenie izolowane -  wszystkie uderzają w tylne aktony.

Aby w pełni wykorzystać te ostatnie ćwiczenie, zachowaj płaszczyznę ruchu prostopadle do ciała, unoś i opuszczaj hantle bezpośredni z przodu. Nie podejmuj się większych ciężarów. W zasadzie, tylko korzystanie z lżejszych hantli pozwoli zachować poprawną technikę wykonywania tego ćwiczenia.

TRENUJ TYLKE AKTONY MIĘŚNI NARAMIENNYCH


unoszenie ramion bokiem w pochyle: 3 x 12-15


 unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce 3x 12-15


odwrotna maszyna do klatki 3 x 10-15


Przejdź do strony głównej