Waluta:

Hity sklepowe

Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

87,00 zł58,00 zł
Najwyższej jakości kreatyna rozdrobnienie 250 mesh Zawiera Taurynę i Witaminę B6 Znaczny wzrost wytrzymałości Potęguje wzrost siły, oraz beztłuszczowej masy ciała SUPER OKAZJA!! Kupując ten zestaw otrzymujesz jedno opakowanie zupełnie za darmo.…
DuoLife 100% Naturalny, kompletny,płynny chlorofi 750mli

DuoLife 100% Naturalny, kompletny,płynny chlorofi 750mli

97,00 zł
podnosi energię oczyszcza organizm przyspiesza rekonwalescencję poprawia jakość krwi DuoLife Chlorofil to odpowiedź dla tych, którzy chcą możliwie najdłużej utrzymać swój organizm w optymalnym stanie. Dzięki swojemu wyjątkowemu działaniu nazywany…
» » Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Odkryj swoje tylne mięśnie naramienne

Data dodania: 03-12-2015

Mięśnie naramienne składają się z trzech aktonów: przedni, boczny, tylny. Dobrze rozwinięte przednie aktony są powszechne wśród ciężarowców, ponieważ są silnie zaangażowane w ruchy wyciskające, jak np. dipy, wyciskanie na ławeczce, czy zza karku. Inny powód? Ludzie mają tendencje do zwracania większej uwagi na mięśnie, które widzą w lustrze. O wiele mniej powszechne są dobrze rozwinięte tylne aktony. Nie tylko są poza zasięgiem wzroku, ale również są o wiele trudniejsze do rozwinięcia.
alt
Podstawową funkcją tylnych mięśni naramiennych jest przesuwanie ramienia z przodu do tyłu w płaszczyźnie poziomej z łokciami wysoko i na zewnątrz. Wiosłowanie szerokim uchwytem do klatki, unoszenie ramion bokiem w pochyle, odwrotna maszyna do klatki, a zwłaszcza unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce - świetne ćwiczenie izolowane -  wszystkie uderzają w tylne aktony.

Aby w pełni wykorzystać te ostatnie ćwiczenie, zachowaj płaszczyznę ruchu prostopadle do ciała, unoś i opuszczaj hantle bezpośredni z przodu. Nie podejmuj się większych ciężarów. W zasadzie, tylko korzystanie z lżejszych hantli pozwoli zachować poprawną technikę wykonywania tego ćwiczenia.

TRENUJ TYLKE AKTONY MIĘŚNI NARAMIENNYCH


unoszenie ramion bokiem w pochyle: 3 x 12-15


 unoszenie ramion bokiem leżąc na pochyłej ławeczce 3x 12-15


odwrotna maszyna do klatki 3 x 10-15


Przejdź do strony głównej