Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

San Fierce Domination 179 g 2 opakowania

San Fierce Domination 179 g 2 opakowania

98,00 zł70,00 zł
Daje efekt pompy mięśniowej Buduje masę oraz siłę mięśniową Zwiększa poziom glikogenu w mięśniach Podnosi poziom energii W tym zestawie mamy dla was dwa opakowania SAN FIERCE DOMINATION, w tym drugie po ekstremalnie niskiej cenie: TYLKO 21 zł!! Oszczędzasz…
Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

249,00 zł219,00 zł
CZTERY ŹRÓDŁA BIAŁKA ZRÓŻNICOWANA SZYBKOŚĆ WCHŁANIANIA BAZY SERWATKOWEJ ŚWIETNA ROZPUSZCZALNOŚĆ I SMAK AMINOGEN® - OPATENTOWANY SYSTEM ENZYMATYCZNY 5,5 GRAM BCAA W KAŻDEJ PORCJI 4 GRAMY L-GLUTAMINY I PREKURSORÓW W KAŻDEJ PORCJI SHAKER GRATIS NA…
» » Pełne mleko vs chude mleko

Pełne mleko vs chude mleko

Data dodania: 29-09-2015 Mleko jest dobre dla organizmu, ale które jest najlepsze? Zapoznaj się z tekstem i zadecyduj.

Pełne czy chude mleko dla kulturystów?



Powrót do 1950 roku, kulturyści mieli kilka opcji produktów białkowych. Te, które istniały smakowały okropnie i były prawdopodbnie trudne do strawienia. Dlatego wielu kulturystów zwróciło się ku mleku dla jego względnie wysokiej zawartości białka i łatwych do połknięcia kalorii. Dzisiaj mleko wypadło z łask wielu kulturystów, ale wciąż pozostaje świetną opcją dla młodych kulturystów szukających sposobu na zwiększenie masy.

Często kulturyści sięgają po chude mleko, ponieważ dostarcza więcej białka na kalorię. Ale niekoniecznie czyni to go lepszym wyborem. Pełne mleko zawiera dużo tłuszczów spożywczych(w tym 4,6 grama tłuszczów nasyconych w szklance), które pomagają spowolnić wchłanianie białka i jednocześnie zmniejsza wydzielanie insuliny w trakcie dnia, kiedy nie jest ci to potrzebne. To przekłada się na stałe uwalnianie białka - budulca mięśni. O każdej porze dnia, z wyjątkiem pory treningowej. Prawdopodobnie przyczyną dla której pijesz mleko jest fakt, że zawiera dużo białka i kalorii. Pełne 
mleko jest lepsze, gdy zależy ci na obu tych czynnikach. A dodatkowo powoduje mniejsze wydzielanie insuliny. Z drugiej strony, odtłuszczone mleko jest rozsądnym substytutem dla potreningowego shake'a, zawierając bardzo mało tłuszczu i dość równe ilości białka i węglowodanów z cukrów(laktozy). Pij mleko beztłuszczowe po treningu jeśli nie masz dostępnego shake'a białkowego.


alt

 
Przejdź do strony głównej