Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

SAN Performance Creatine + FA Carborade

SAN Performance Creatine + FA Carborade

55,90 zł39,00 zł
monohydrat kreatyny plus carbo GRATIS!! zestaw składa się z: San performance creatine oraz fa carborade winogronowy oszczędzasz 16,90 zł   Wspiera anabolizm Przyspiesza regenerację Podnosi parametry siłowe SAN Performance Creatine to monohydrat…
DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

350,00 zł
źródło witamin oraz makro i mikroelementów wspiera psychomotoryczną aktywność organizmy w trakcie dnia DuoLife Dzień to odpowiedź dla wszystkich, którzy chcą aktywować psychomotorykę swojego organizmu oraz dostarczyć substancji potrzebnych do prawidłowego…
» » Shawn Rhoden - trening ramion

Shawn Rhoden - trening ramion

Data dodania: 30-11-2015

UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC Z RĄCZKĄ WYCIĄGU DOLNEGO
4 -5 serii x 8 - 15 powtórzeń

"Wykonuję dwa warianty tego ćwiczenia: wysoko i nisko. Korzystam z prostego uchwytu lub jednorącz, jeśli chce położyć większy nacisk indywidualny na biceps. W przypadku korzystania z obu rąk możesz użyć większej wagi. Linki wyciągu pomagają wyizolować mięśnie i skupić się bardziej na rozciąganiu bicepsa i jego kurczeniu w trakcie każdego powtórzenia."


PROSTOWANIE PRZEDRAMION NA WYCIĄGU GÓRNYM
4 - 5 serii x 8 -15 powtórzeń

"Postawa jest bardzo ważna. Właściwa pozycja ciała jest kluczowa. Musisz upewnić się, że twoje stopy są w jednej linii z barkami, ramiona są ściśnięte przy ciele, barki stabilne. Chodzi w tym wszystkim o to, żeby wykonywać pracę tricepsa poprzez pełny zakres ruchu. Zepnij tricepsy pod koniec i przytrzymaj sekundę lub dwie. Skoncentruj się na tricepsie, niczym innym."

UNOSZENIA PRZEDRAMIENIA Z HANTLEM W OPARCIU O UDO
4 - 5 serii x 8 - 15 powtórzeń

"Jak dla mnie jest to kończące ćwiczenie. Wielki ciężar nie jest tu priorytetem. Chodzi o skupienie się na pracy mięśni. Napinaj bicepsy, jak tylko możesz w końcowej fazie ruchu. Musisz poczuć połączenie z bicepsem."

UGINANIE RAMION NA MODLITEWNIKU PRZY POMOCY WYCIĄGU DOLNEGO
4 - 5 serii x 8 - 15 powtórzeń

"Robię to ćwiczenie, kiedy moje łokcie są obolałe lub, gdy zbliżają się zawody. Kiedy jestem obolały, wyciąg utrzymuje stałe napięcie, co ułatwia życie łokciom. Ważne jest, by być kreatywnym w utrzymywaniu napięcia w mięśniach. Dzięki zróżnicowaniu od pełnego wyprostu po półwyprosty zwiększasz napięcie na biceps."


PROSTOWANIE PRZEDRAMION NA WYCIĄGU GÓRNYM JEDNORĄCZ
4 - 5 serii x 8 - 15 powtórzeń

"To kolejne ćwiczenie, które robię im bliżej zawodów. Jest dobra dla izolacji mięśni i pozwala być kreatywnym w celu zwiększenia efektów za pomocą pełnego prostowania, połowicznego i zmianę prędkości powtórzeń."

UGINANIE RAMION Z HANTLAMI W UCHWYCIE MŁOTKOWYM

4 - 5 serii x 8 - 15 powtórzeń


"Te ćwiczenie angażuje brachialis i niektóre mięśnie przedramion. Ważne jest, by trzymać napięte ramiona. Te ćwiczenie nadaj bicepsom wygląd 3-D, zwłaszcza, gdy zwisają swobodnie oraz w podwójnej pozycji tylnej. jest to świetne ćwiczenie wykończeniowe."
alt

TRENING RAMION RHODENA


UGINANIE RAMION PODCHWYTEM STOJĄC Z RĄCZKĄ WYCIĄGU DOLNEGO: 4–5 serii, 8–15 powtórzeń


UGINANIE RAMION NA MODLITEWNIKU PRZY POMOCY WYCIĄGU DOLNEGO: 4–5 serii, 8–15 powtórzeń


UNOSZENIA PRZEDRAMIENIA Z HANTLEM W OPARCIU O UDO: 4–5 serii, 8–15 powtórzeń


UGINANIE RAMION Z HANTLAMI W UCHWYCIE MŁOTKOWYM: 4–5 serii, 8–15 powtórzeń


PROSTOWANIE PRZEDRAMION NA WYCIĄGU GÓRNYM JEDNORĄCZ:  4–5 serii, 8–15 powtórzeń


PROSTOWANIE PRZEDRAMION NA WYCIĄGU GÓRNYM: 4–5 serii, 8–15 powtórzeń

 


 


Przejdź do strony głównej