Waluta:

Hity sklepowe

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

132,90 zł100,00 zł
  zestaw podnoszący poziom testosteronu, przeznaczony na cieżkie treningi siłowe zestaw składa się z: SAN BCAA PRO LOADED 114 g + IRON HROSE IRON TEST 90 tabl + NUTREX OUT RAGE SHOT w zestawie taniej!! oszczędzasz 32,90 zł     zapobiega…
OLIMP REDWEILER 480 g + Nutrend Excellent Bar

OLIMP REDWEILER 480 g + Nutrend Excellent Bar

99,90 zł94,00 zł
  zestaw zawiera doskonałą przetrennówkę OLIMP REDWEILER 480 g red punch oraz proteinowy baton nutrend excellent baton excellent gratis!!         Lepsza koncentracja Unikatowy smak Rewelacyjna przedtreningówka o innowacyjnym składzie…
» » Sposób na uparte łydki

Sposób na uparte łydki

Data dodania: 27-10-2015 Rozwój łydek wydaje się być bardziej zależny od genetyki w porównaniu do pozostałych grup mięśni. Nawet najlepsi kulturyści mają trudności ze zbudowaniem łydek. istnieją jednak strategie, które pozwalają wykorzystać maksymalny potencjał genetyczny łydek.

Aby wymodelować łydki, trzeba zastosować ćwiczenia na dwa mięśnie: brzuchaty łydki i płaszczkowaty. Pierwszy z nich nadaje łydce zaokrąglony wygląd i pracuje podczas wspinania się na palce przy wyprostowanym kolanie. Drugi natomiast jest bardziej płaski i położony pod brzuchatym i w dolnej części podudzia. Najsilniej pracuje podczas wspinania się na palce przy ugiętych kolanach.

Mięsień brzuchaty składa się z dwóch głów: bocznej i przyśrodkowej. Badania wykazały, że można przesunąć nacisk na każdej głowie rotując pozycję stóp podczas podnoszenie łydek stojąc. Ustawienie palców stóp: na zewnątrz, do wewnątrz lub równolegle wpływa mniej lub bardziej na poszczególne głowy mięśni łydek. Podobny wpływ wykazuje szerokość rozstawu stóp. Dla pełnego rozwoju łydek wykorzystuj wszystkie pozycje stóp na jednym treningu lub staraj się zmieniać na każdym kolejnym treningu. 

alt
Jeśli trenujesz łydki tylko dwa razy w tygodniu, w przekonaniu, że zareagują, choć dotychczas nie miały takiej ochoty, to pora przemyśleć problem ponownie. Może warto spróbować ćwiczyć łydki codziennie, zmieniając ćwiczenia i rotując pozycją albo co drugi dzień. Trzeba pamiętać, żeby traktować łydki poważnie i z należną uwagą, tak jak każdą inną grupę mięśni. Każde powtórzenie powinno być wykonywane z pełnego rozciągnięcia do maksymalnego spięcia. Żadnego nonsensu z podskakującymi ścięgnami Achillesa, które możesz zaobserwować u innych. Utrzymaj 2 sekundy maksymalnego spięcia i sekundę maksymalnie rozciągnięte łydki. Bardzo istotnym elementem jest rozciąganie łydek między seriami. Nie lekceważ tej czynności. Skup się na prawidłowej technice, rób 15 - 20 powtórzeń w serii i pamiętaj, żeby włączyć do treningu łydek ćwiczenia w pozycji z ugiętymi kolanami. 
 
Przejdź do strony głównej