Waluta:

Hity sklepowe

Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

Vitalmax Creatin 100% 2+1 gratis

87,00 zł58,00 zł
Najwyższej jakości kreatyna rozdrobnienie 250 mesh Zawiera Taurynę i Witaminę B6 Znaczny wzrost wytrzymałości Potęguje wzrost siły, oraz beztłuszczowej masy ciała SUPER OKAZJA!! Kupując ten zestaw otrzymujesz jedno opakowanie zupełnie za darmo.…
DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

DuoLife Na dzień 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

350,00 zł
źródło witamin oraz makro i mikroelementów wspiera psychomotoryczną aktywność organizmy w trakcie dnia DuoLife Dzień to odpowiedź dla wszystkich, którzy chcą aktywować psychomotorykę swojego organizmu oraz dostarczyć substancji potrzebnych do prawidłowego…
» » Sposób na uparte łydki

Sposób na uparte łydki

Data dodania: 27-10-2015 Rozwój łydek wydaje się być bardziej zależny od genetyki w porównaniu do pozostałych grup mięśni. Nawet najlepsi kulturyści mają trudności ze zbudowaniem łydek. istnieją jednak strategie, które pozwalają wykorzystać maksymalny potencjał genetyczny łydek.

Aby wymodelować łydki, trzeba zastosować ćwiczenia na dwa mięśnie: brzuchaty łydki i płaszczkowaty. Pierwszy z nich nadaje łydce zaokrąglony wygląd i pracuje podczas wspinania się na palce przy wyprostowanym kolanie. Drugi natomiast jest bardziej płaski i położony pod brzuchatym i w dolnej części podudzia. Najsilniej pracuje podczas wspinania się na palce przy ugiętych kolanach.

Mięsień brzuchaty składa się z dwóch głów: bocznej i przyśrodkowej. Badania wykazały, że można przesunąć nacisk na każdej głowie rotując pozycję stóp podczas podnoszenie łydek stojąc. Ustawienie palców stóp: na zewnątrz, do wewnątrz lub równolegle wpływa mniej lub bardziej na poszczególne głowy mięśni łydek. Podobny wpływ wykazuje szerokość rozstawu stóp. Dla pełnego rozwoju łydek wykorzystuj wszystkie pozycje stóp na jednym treningu lub staraj się zmieniać na każdym kolejnym treningu. 

alt
Jeśli trenujesz łydki tylko dwa razy w tygodniu, w przekonaniu, że zareagują, choć dotychczas nie miały takiej ochoty, to pora przemyśleć problem ponownie. Może warto spróbować ćwiczyć łydki codziennie, zmieniając ćwiczenia i rotując pozycją albo co drugi dzień. Trzeba pamiętać, żeby traktować łydki poważnie i z należną uwagą, tak jak każdą inną grupę mięśni. Każde powtórzenie powinno być wykonywane z pełnego rozciągnięcia do maksymalnego spięcia. Żadnego nonsensu z podskakującymi ścięgnami Achillesa, które możesz zaobserwować u innych. Utrzymaj 2 sekundy maksymalnego spięcia i sekundę maksymalnie rozciągnięte łydki. Bardzo istotnym elementem jest rozciąganie łydek między seriami. Nie lekceważ tej czynności. Skup się na prawidłowej technice, rób 15 - 20 powtórzeń w serii i pamiętaj, żeby włączyć do treningu łydek ćwiczenia w pozycji z ugiętymi kolanami. 
 
Przejdź do strony głównej