Waluta:

Hity sklepowe

FA LIPOBURN + FA MULTIVITAMIN AM&PM

FA LIPOBURN + FA MULTIVITAMIN AM&PM

133,00 zł110,00 zł
idealny zestaw dla kobiet oraz mężczyzn na spalanie tkanki tłuszczowej w zestawie taniej!! Oszczędzasz 23 zł   Środek gwałtownie spalający tłuszcz o potwierdzonym klinicznie działaniu Spalanie kalorii i utrata wagi Podwyższony metabolizm Fenomenalne…
Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

Optimum whey Gold Standard 2270g+Shaker

249,00 zł219,00 zł
CZTERY ŹRÓDŁA BIAŁKA ZRÓŻNICOWANA SZYBKOŚĆ WCHŁANIANIA BAZY SERWATKOWEJ ŚWIETNA ROZPUSZCZALNOŚĆ I SMAK AMINOGEN® - OPATENTOWANY SYSTEM ENZYMATYCZNY 5,5 GRAM BCAA W KAŻDEJ PORCJI 4 GRAMY L-GLUTAMINY I PREKURSORÓW W KAŻDEJ PORCJI SHAKER GRATIS NA…
» » Sposób na uparte łydki

Sposób na uparte łydki

Data dodania: 27-10-2015 Rozwój łydek wydaje się być bardziej zależny od genetyki w porównaniu do pozostałych grup mięśni. Nawet najlepsi kulturyści mają trudności ze zbudowaniem łydek. istnieją jednak strategie, które pozwalają wykorzystać maksymalny potencjał genetyczny łydek.

Aby wymodelować łydki, trzeba zastosować ćwiczenia na dwa mięśnie: brzuchaty łydki i płaszczkowaty. Pierwszy z nich nadaje łydce zaokrąglony wygląd i pracuje podczas wspinania się na palce przy wyprostowanym kolanie. Drugi natomiast jest bardziej płaski i położony pod brzuchatym i w dolnej części podudzia. Najsilniej pracuje podczas wspinania się na palce przy ugiętych kolanach.

Mięsień brzuchaty składa się z dwóch głów: bocznej i przyśrodkowej. Badania wykazały, że można przesunąć nacisk na każdej głowie rotując pozycję stóp podczas podnoszenie łydek stojąc. Ustawienie palców stóp: na zewnątrz, do wewnątrz lub równolegle wpływa mniej lub bardziej na poszczególne głowy mięśni łydek. Podobny wpływ wykazuje szerokość rozstawu stóp. Dla pełnego rozwoju łydek wykorzystuj wszystkie pozycje stóp na jednym treningu lub staraj się zmieniać na każdym kolejnym treningu. 

alt
Jeśli trenujesz łydki tylko dwa razy w tygodniu, w przekonaniu, że zareagują, choć dotychczas nie miały takiej ochoty, to pora przemyśleć problem ponownie. Może warto spróbować ćwiczyć łydki codziennie, zmieniając ćwiczenia i rotując pozycją albo co drugi dzień. Trzeba pamiętać, żeby traktować łydki poważnie i z należną uwagą, tak jak każdą inną grupę mięśni. Każde powtórzenie powinno być wykonywane z pełnego rozciągnięcia do maksymalnego spięcia. Żadnego nonsensu z podskakującymi ścięgnami Achillesa, które możesz zaobserwować u innych. Utrzymaj 2 sekundy maksymalnego spięcia i sekundę maksymalnie rozciągnięte łydki. Bardzo istotnym elementem jest rozciąganie łydek między seriami. Nie lekceważ tej czynności. Skup się na prawidłowej technice, rób 15 - 20 powtórzeń w serii i pamiętaj, żeby włączyć do treningu łydek ćwiczenia w pozycji z ugiętymi kolanami. 
 
Przejdź do strony głównej