Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

OLIMP MASS 3XL 6kg + MEX BCAA 9K + NUTREND FLAPJA

OLIMP MASS 3XL 6kg + MEX BCAA 9K + NUTREND FLAPJA

233,90 zł200,00 zł
"ciężka artyleria" na masę dla osób chcących nabrać kilogramów mass 3 xl pozwoli ci spożyć więcej kalorii, natomiast BCAA doda energii na treningu i zregeneruje po wysiłku zestaw zawiera Olimp mass 3xl 6 kg waniliowy + mex bcaa 9k oraz baton węglowodanowy…
Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

Mex Isolate Pro 1816g + Shaker gratis

239,00 zł199,00 zł
wybierając ten zestaw otrzymujesz mex isolate pro 1816 g waniliowy oraz mex shaker zupełnie za darmo!! oszczędzasz 9 zł Dostarcza wysoce przyswajalnych białek pochodzenia zwierzęcego Przyspiesza regenerację i zwiększa anabolizm mięśniowy Doskonale…
» » To co bierzesz po treningu ma znaczenie

To co bierzesz po treningu ma znaczenie

Data dodania: 05-10-2015 Sprawdź za pomocą jakich suplementów zapewnisz sobie optymalną regenerację po treningu.

Właśnie skończyłeś intensywną sesję treningową. Co dalej? W tym momencie pokrywasz zapotrzebowanie na makroelementy w postaci posiłku potreningowego. Białka, węglowodany, tłuszcze są pod kontrolą. Ale co powinieneś brać między treningiem a posiłkiem ? Mięśnie stają się wrażliwe na insulinę i pozbawione składników odżywczych. Suplementacja potreningowa ma zasadnicze znaczenie dla pełnej regeneracji. 

Jednym z kluczowych składników, który trzeba uzupełnić jest kreatyna. Podczas treningu organizm altprzetwarza wszystkie swoje zapasy kreatyny w celu generowania siły. Po zakończeniu treningu twoja aktywność mięśni jest znacznie zwiększona, dzięki czemu jest to optymalny czas, aby uzupełnić zapasy, aby zapewnić regenerację. Zapewnienie, że kreatyna przenika do krwiobiegu i że mięśnie maksymalnie ją wchłaniają ma decydujące znaczenie dla procesu regeneracji.



Dostępne jest kilka innych kluczowych suplementów, które przyśpieszają regenerację,w tym:

TAURYNA
Aminokwas ten znany jest ze swojej zdolności do wciągania wody do mięśni, podobnie jak kreatyna. Udowodniono również, że kreatyna zapobiega skurczom mięśni dzięki regulacji elektrolitu, zwiększa wydajność siły oraz rozszerza naczynia krwionośne.
alt
BETA-ALANINA
Beta-alanina zwiększa poziom karnozyny. Karnozyna pozwala na szybką regenerację mięśni, zwiększa wytrzymałości i podnosi siłę. Beta-alanina pracuje najlepiej, gdy przyjmowana jest w mniejszych dawkach (~ 800 mg), 3-4 razy dziennie.

alt

L-KARNITYNA
Ostatnie badania wskazują, że uszkodzenie tkanki mięśniowej jest zmniejszone o 40% podczas suplementacji L-karnityną. Aminokwas również działa jako spalacz tłuszczu, zwiększając zdolność organizmu do konwersji zmagazynowanych tłuszczów bezpośrednio w energię.
alt

Przejdź do strony głównej