Waluta:

Hity sklepowe

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

IHS Iron Mass + Glutamine + CreaPlus

178,99 zł
zestaw przeznaczony dla osób pragnących zwiększyć masę zestaw składa się z: IHS IRON MASS 1kg biszkoptowy, IHS Glutamine 400 g, IHS Crea Plus 250 g IHS CREA PLUS 250 g gratis!! oszczędzasz 28 zł   wspiera budowanie masy mięśniowek wspiera…
DuoLife 100% Naturalny, kompletny płynny Aloes 750mli

DuoLife 100% Naturalny, kompletny płynny Aloes 750mli

97,00 zł
spowalnia proces starzenia naturalnie oczyszcza z toksyn stymuluje układ odpornościowy reguluje gospodarkę wodną organizmu DuoLife Aloes to naturalne źródło zdrowia i urody. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób poszukujących sposobu na jak najdłuższe…
» » To co bierzesz po treningu ma znaczenie

To co bierzesz po treningu ma znaczenie

Data dodania: 05-10-2015 Sprawdź za pomocą jakich suplementów zapewnisz sobie optymalną regenerację po treningu.

Właśnie skończyłeś intensywną sesję treningową. Co dalej? W tym momencie pokrywasz zapotrzebowanie na makroelementy w postaci posiłku potreningowego. Białka, węglowodany, tłuszcze są pod kontrolą. Ale co powinieneś brać między treningiem a posiłkiem ? Mięśnie stają się wrażliwe na insulinę i pozbawione składników odżywczych. Suplementacja potreningowa ma zasadnicze znaczenie dla pełnej regeneracji. 

Jednym z kluczowych składników, który trzeba uzupełnić jest kreatyna. Podczas treningu organizm altprzetwarza wszystkie swoje zapasy kreatyny w celu generowania siły. Po zakończeniu treningu twoja aktywność mięśni jest znacznie zwiększona, dzięki czemu jest to optymalny czas, aby uzupełnić zapasy, aby zapewnić regenerację. Zapewnienie, że kreatyna przenika do krwiobiegu i że mięśnie maksymalnie ją wchłaniają ma decydujące znaczenie dla procesu regeneracji.



Dostępne jest kilka innych kluczowych suplementów, które przyśpieszają regenerację,w tym:

TAURYNA
Aminokwas ten znany jest ze swojej zdolności do wciągania wody do mięśni, podobnie jak kreatyna. Udowodniono również, że kreatyna zapobiega skurczom mięśni dzięki regulacji elektrolitu, zwiększa wydajność siły oraz rozszerza naczynia krwionośne.
alt
BETA-ALANINA
Beta-alanina zwiększa poziom karnozyny. Karnozyna pozwala na szybką regenerację mięśni, zwiększa wytrzymałości i podnosi siłę. Beta-alanina pracuje najlepiej, gdy przyjmowana jest w mniejszych dawkach (~ 800 mg), 3-4 razy dziennie.

alt

L-KARNITYNA
Ostatnie badania wskazują, że uszkodzenie tkanki mięśniowej jest zmniejszone o 40% podczas suplementacji L-karnityną. Aminokwas również działa jako spalacz tłuszczu, zwiększając zdolność organizmu do konwersji zmagazynowanych tłuszczów bezpośrednio w energię.
alt

Przejdź do strony głównej