Infolinia
i profesjonalne doradztwo

+48 531 951 825
+48 531 951 825
PolskiAngielski

Odżywki & suplementy

Waluta:

Hity sklepowe

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

SAN BCAA + OUT RAGE + IHS IRON TEST

132,90 zł100,00 zł
  zestaw podnoszący poziom testosteronu, przeznaczony na cieżkie treningi siłowe zestaw składa się z: SAN BCAA PRO LOADED 114 g + IRON HROSE IRON TEST 90 tabl + NUTREX OUT RAGE SHOT w zestawie taniej!! oszczędzasz 32,90 zł     zapobiega…
DuoLife Na noc 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

DuoLife Na noc 98%Ekstraktu. Oczyszczanie, witalność 750mli

350,00 zł
wycisza emocje neutralizuje toksyny pogłębia sen w nocy DuoLife Noc to zamknięta w butelce esencja życia, zdrowia i spokoju. Starannie wyselekcjonowane, naturalne składniki z całegoświata, z pasją połączone w jedność przy zachowaniu najwyższych norm…
» Trening

Trening


Porady dla chudych chłopaków, którzy chcą budować mieśnie.

13-04-2016
Jeśli jesteś naprawdę chudy, to prawdopodobnie masz ogromny problem ze zbudowaniem większych mięśni. Możesz nawet poczuć, że cały twój wysiłek jest zwyczajnie po prostu stratą czasu, bo "po prostu nie możesz być już większy."

Ale daj spokój, czy naprawdę sądzisz, że jesteś tym wyjątkowym gościem na tej planecie, który został przeklęty, by nigdy nie być w stanie nabrać masy?

Całkowicie się z tym nie zgadzamy. Musisz jeść sporo wysokokalorycznej żywności wysokiej jakości i lepiej trenować, a nie ciężej i unikać pewnych typowych błędów, które chudzi faceci zazwyczaj popełniają.
Przeczytaj całość

Trenuj te same mięśnie dwa dni z rzędu.

30-03-2016
Musiałeś już słyszeć o tym, jak trenowanie tej samej grupy mięśni kilka dni z rzędu jest dla ciebie szkodliwe i nieskuteczne dla wzrostu, ponieważ mięśnie potrzebują kilku dni na regenerację po intensywnym treningu. Cóż, dobre wiadomości, chłopaki - jest to całkowity mit. Właściwie to powinieneś trenować tą samą grupę mięśniową dwa dni z rzędu, uderzając ją mocno i ciężko pierwszego dnia a następnego lżejszy trening, jeśli chcesz uzyskać możliwie najlepsze zyski.
Przeczytaj całość

7 przyczyn zatrzymania wzrostu mięśni

24-03-2016
Znalazłeś się w sytuacji, w której twoje mięśnie nie rosną mimo, że inwestujesz wszystko w trening? Istnieje szereg czynników, które mogły umieścić ciebie w tej konkretnej sytuacji. Oto 7 czynników, które mogą utrudniać wzrost mięśni.
Przeczytaj całość

Praktyczne porady dotyczące regeneracji po treningu.

08-03-2016
Zrobiłeś świetny trening i teraz przyszedł czas, żeby trochę odpocząć, odzyskać siły i zregenerować mięśnie. Wierzcie lub nie, ale można zrobić o wiele więcej dla regeneracji niż tylko wypić proteinowego shake'a po treningu i kontynuować dzień tak jak to zazwyczaj bywa. Oto kilka wskazówek dotyczących regeneracji po treningu, które umożliwią ci szybsza regenerację, powodując proces wzrostu mięśni i przygotują je do kolejnego ciężkiego treningu.
Przeczytaj całość

Popraw swoje wyniki w wyciskaniu na klatkę,

19-01-2016
Pożegnaj się z przypadkowymi sposobami zwiększenia siły, a za tym maksymalnego ciężaru, który jesteś w stanie wycisnąć. Ten tygodniowy, 3 - fazowy program, sprawdzony przez doświadczonych zawodników na siłowni jest teraz dla ciebie byś mógł poprawić swoje rekordy.
Przeczytaj całość

Alternatywny trening - pływanie

28-12-2015
Pływanie jest jednym z najlepszych treningów spalających tłuszcz, przyspieszających metabolizm zmniejszających obwody bioder i talii oraz ujędrniających ciało. I to bez narażania stawów na nadmierne obciążenie. Nie wierzysz? Przyjrzyj się szczupłym i jędrnym sylwetkom pływaków i pływaczek. 
Przeczytaj całość

Nigdy nie powinieneś robić tego przed treningiem

16-12-2015
Powstały setki artykułów o tym, jak najlepiej przygotować się do morderczego treningu, omawiając wszystko - od tego co jeść, jakie brać suplementy i jak właściwie przygotować umysł. W tym artykule postanowiłem inaczej podejść do tematu i napisać o niektórych rzeczach, których nie należy unikać przed pchaniem, ciągnięciem, wyciskaniem żelastwa. Gotowi? To zaczynamy.
Przeczytaj całość

Czego nie należy robić w dzień treningowy klatki

17-11-2015
Poniedziałek jest dniem klatki, a to oznacza, że czekasz na swoją kolej do ławeczki. Ale co, jeśli w alternatywnym świecie, tak nie musi być? Co jeśli miałbyś wiele innych alternatyw, jak skonstruować swój trening? Okazuje się, że możesz. Uwolnij się od przestarzałych nawyków treningowych, które mogą hamować twój rozwój klatki piersiowej. Zacznij od zapoznania się z tym artykułem.
Przeczytaj całość

10 porad na monstrualne bicepsy

10-11-2015
Przestań marnować czas i energię podczas treningu ramion pełnego niedopatrzeń i niepotrzebnych ruchów. Zapoznaj się z zasadami i je zapamiętaj, a już dzisiaj będziesz mógł zacząć budować wymarzone bicepsy.
Przeczytaj całość

Przedramiona

29-10-2015
Od zawsze było wiadomo, że przedramiona są jednymi z najtrudniejszych do budowy mięśni. Przedramiona są zaangażowane w niemal każde ćwiczenie wykonywane na górną część ciała i jeśli kiedykolwiek miałeś nadzieję zbudować przyzwoitą górną część ciała, to potrzebujesz silnych przedramion. Jak w przypadku każdej części ciała, rozmiar i kształt twoich mięśni istotnie zależy od genów. Jeśli masz długie przedramiona, to zasadniczo masz dużo przestrzeni do budowania mięśni, co uważa się za wielki potencjał genetyczny. Z drugiej strony, jeśli masz krótkie mięśnie przedramion, to masz ograniczoną możliwość ich rozwoju.
Przeczytaj całość

Sposób na uparte łydki

27-10-2015
Rozwój łydek wydaje się być bardziej zależny od genetyki w porównaniu do pozostałych grup mięśni. Nawet najlepsi kulturyści mają trudności ze zbudowaniem łydek. istnieją jednak strategie, które pozwalają wykorzystać maksymalny potencjał genetyczny łydek.
Przeczytaj całość
Przejdź do strony głównej