Język PolskiAngielski
Waluta
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Suplementacja2 » 3 suplementy regenerujące mięśnie, które należy brać przed snem.

3 suplementy regenerujące mięśnie, które należy brać przed snem.



Kiedy myślimy o regeneracji, często mamy na myśli sen. Jednak często zapominamy, że proces regeneracji wymaga paliwa - mówimy o węglowodanach w postaci glikogenu przechowywanego w wątrobie, tłuszczu, który jest przechowywany w naszych komórkach tłuszczowych i oczywiście aminokwasach, które naprawiają uszkodzone włókna mięśniowe. Co należy brać przed snem, by poprawić regenerację i spalanie tkanki tłuszczowej?alt

Te trzy suplementy, które mogą być przyjmowane przed snem, pomogą  twoim mięśniom szybciej się zregenerować, zapobiegną zanikowi mięśni i jednocześni usprawnią proces spalania tłuszczu.

KAZEINA
Poza faktem, że jest to niezbędny makro składnik do budowy mięśni, białko pomoże Ci spalić więcej tłuszczu. W porównaniu do węglowodanów i tłuszczu, białka wymagają więcej energii, aby zostały strawione. Za każdym razem, gdy spożywasz wysokobiałkowy posiłek, spalasz kalorie.
W 2009 roku opublikowano wyniki badania, w którym mężczyźni i kobiety zostali poddani diecie wysokobiałkowej (25% kalorii pochodziło z białka, w tym wszystkie białka to kazeina). Badani odczuwali mniejszy głód w trakcie dnia, a testy potwierdziły, że badani spalali więcej kalorii, zwłaszcza w nocy, niż przy mniejszym spożyciu białek (10% kalorii z białek).

Spożyaj 30-40g kazeiny micelarnej około godzinę przed pójściem do łóżka. Kazeina jest trawione powoli i będzie utrzymywać twoje ciało w stanie anabolicznym przec noc. Dobrym pomysłem byłoby dodać około 20g kazeiny w posiłku, który jesz około 2-3 godziny przed treningiem.
CLA
Sprzężony kwas linolowy (CLA) jest przedstawicielem grupy zdrowych tłuszczów naturalnych, które pomagają spalić tłuszcz i stymulują wzrost mięśni. Ten naturalny związek jest związany z kwasami tłuszczowymi omega-6 i można je znaleźć w produktach mleczarskich, jajach, mleku, jagnięcinie i wołowinie. Nie może być wytwarzany przez organizm, tak więc musi być uzyskany z żywności lub suplementów

Badania wykazały, że CLA nie tylko pomaga zrzucić tłuszcz, zmniejszając ilość tłuszczu przechowywanego w komórkach tłuszczowych, ale również zwiększa metabolizm. To nie tylko pomaga spalić tłuszcz, ale również może pomóc zapobiec utracie mięśni.

Dawkowanie: Spożywaj 2-3 gramy CLA w protienowym shake'u przed spaniem. Kolejne 2-3 gramy po przebudzeniu.

Nie odnotujesz szybkich rezultatów suplementacji CLA tak, jak ma się to z innymi suplementami, ale pozostań konsekwentny, a w ciągu kilku miesięcy zauważysz zmiany.
altGABA
Kwas gamma-aminomasłowy jest aminokwasema i głównym neuroprzekaźnikiem hamującym w mózgu, co oznacza, że bierze udział w przenoszeniu bodźców nerwowych. Oznacza to, że aminokwas ten spowalnia centralny układ nerwowy i relaksuje cię. To jeden z powodów, dla których powinno się podjąć GABA w nocy - aby poprawić swój sen i regenerację. Inny powód do podjęcia GABA jest następujący: według niektórych badań, zwiększa uwalnianie hormonu wzrostu we krwi (GH). Duże dawki GH, podczas snu, nie tylko przyspieszą regenerację mięśni i ich wzrost, ale także wspomogą utratę tłuszczu.

                                                                 Dossage: Weź 3-5 gramów GABA przed pójściem do łóżka.

Przejdź do strony głównej