Język PolskiAngielski
Waluta
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Trening2 » Juliana Malacarne: ta to ma nogi

Juliana Malacarne: ta to ma nogi

Jak zobaczysz, mistrzyni Olympia wie, jak ich używać.

"Przydiady są najlepszym z możliwych ćwiczeń budujących nogi i pośladki. Nie czułabym, że zrobiłam kompletny trening nóg, jeśli nie zrobiłabym przysiadów."

"Ludzie myślą, że musisz ciężko trenować, aby rozwinąć mięśnie, ale ciężar, który używasz musi być w sam raz. Nie może być za ciężki i nie może być na tyle lekki, że nie trenujesz odpowiednio ciężko. Około 8 - 12 powtórzeń na górne partie ciała działa świetnie oraz 10 - 15 powtórzeń na nogi."
alt
"Otrzymuje wiele komplementów z powodu moich nóg. Trenuje je bardzo ciężko od wielu lat, więc nie sądzę, że urodziłam się z nimi. Myślę, że są moją wspaniała cechą charakterystyczną, ale wierzę, że moje serce jest moją najwspanialszą częścią ciała."

"Zaczęłam trenować około 15 lat temu. Najdłuższy okres poza siłownią przez ten czas to 10 dni. Najlepiej się czuję, gdy trenuje cały czas. To daje mi energię i utrzymuje mnie w pozytywnym nastroju. Co mogę powiedzieć? Kocham ćwiczyć!"


TRENING NÓG

WYCISKANIE NA MASZYNIE - 4 serie, 10 - 12 powtórzeń
alt

PRZYSIADY - 6 serii, 10 - 15 powtórzeń
alt

PROSTOWANIE NÓG
- 4 serie, 10 - 15 powtórzeń
alt

UGINANIE NÓG
- 4 serie, 8 - 12 powtórzeń
 
Przejdź do strony głównej