Język PolskiAngielski
Waluta
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Trening2 » Landmine martwy ciąg - najlepsze rozwiązanie na niewłaściwą formę martwego ciągu.

Landmine martwy ciąg - najlepsze rozwiązanie na niewłaściwą formę martwego ciągu.



Jeśli jesteś jak większość ludzi na siłowni i podczas martwego ciągu zaczynają cię boleć plecy z powodu słabej techniki i każde kolejne powtórzenie to większy ból i dyskomfort, a co za tym idzie - brak progresu i zysków - to mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Istnieje niesamowite rozwiązanie tego powszechnego problemu. Gwarantuję, że pomoże ci osiągnąć doskonałą technikę, czyli idealne powtórzenia, co przełoży się na spore zyski. Tym panaceum jest ćwiczenie z ang. landmine deadlift, czyli odmiana martwego ciągu przy pomocy poniższego przyrządu.
alt
Landmine deadlift jest fantastycznym wariantem martwego ciągu, ponieważ daje możliwość progresu ciężaru na tyle, na ile pozwala uchwyt. Ponadto jest o wiele trudniej zepsuć to ćwiczenie, ponieważ ciężar musi być odłożony dokładnie tam, skąd został podniesiony. Nie może przesuwać się w innej linii (do przodu, do tyłu) i powodować utraty napięcia w plecach, co oznacza, że nie musisz się martwić o otrzymanie odpowiedniej formy i ból w plecach, gdy nie możesz jej osiągnąć. A ponieważ ścieżka, która podąża sztanga podczas tego ćwiczenia pozwala utrzymać kręgosłup bardziej pionowo, ryzyko kontuzji kurczy się jeszcze bardziej. To nauczy cię przestać zginać dolny odcinek pleców i bez wysiłku poprawi twoją tradycyjną formę martwego ciągu. A biorąc pod uwagę nieprzyjemne i uparte konsekwencje bólu pleców spowodowanego przez niewłaściwą formę, kto nie chciałby być w stanie podnosić bezpiecznie i efektywnie w możliwie najkrótszym czasie?

Oto jak powinno wyglądać to ćwiczenie

 
  • Jeśli nie będziesz w stanie utrzymać prostych pleców, zmniejsz dystans między tobą a ciężarem

Przejdź do strony głównej