Język PolskiAngielski
Waluta
wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Trening2 » Trzy najczęstsze błędy kobiet.

Trzy najczęstsze błędy kobiet.



W świecie, gdzie każdy wydaje się uprawiać jogę lub biegać maratony, fitness stał się centrum życia wielu ludzi., z których większość to kobiety. Niezależnie od ich wieku, celów czy statusu społeczno-ekonomicznego, każdego dnia kobiety z różnych środowisk biorą sprawy w swoje ręce i decydują się zmienić swoje ciała i poprawić zdrowie.

W przeciwieństwie do siłowni "dnia wczorajszego", które były zdominowane przez spoconych, silnych mężczyzn z napompowanymi bicepsami, którzy wyglądali jakby dostali w twarz za każdym razem, gdy dziewczyna weszła do ich sanktuarium budowania mięśni, w siłowniach "dzisiejszych" możemy zobaczyć mnóstwo kobiet trenujących swoje niezwykłe ciała. I nie mówimy o kulturystkach a o zwykłych kobietach, które postanowiły stać się silniejsze, zdrowsze i pewniejsze siebie, i robią świetną robotę!


Niestety, te hardcore'owe dziewczyny wciąż wydają się być mniejszością wśród populacji kobiet zorientowanych na siłownię, gdyż większość kobiet na siłowniach w kraju wciąż podąża według staromodnych, nieaktualnych podejść do fitnessu i nie podchodzą nigdy w pobliże ciężarów - a jeśli już, to nie podniosą nic cięższego niż para różowych 2 kg hantli. Tak, wiele kobiet wciąż wierzy, że kilka sesji treningu siłowego magicznie przekształci je w wymarzony sposób.
alt
Z tego powodu, te kobiety mają trudności z osiągnięciem wspaniałych wyników przy ich ultra nudnym, stacjonarnym, stałym cardio, które trwa wiecznie, ale nie przynosi żadnych większych korzyści niż zaspokojenie własnego sumienia, że tego dnia ruszyły tyłek na siłownie.

Zmieńmy to. Zniszczmy każdy ostatni kawałek tych błędnych przekonań i zainspirujmy każdą kobietę, aby odwiedzała salę z ciężarami z pewnością siebie i otwartością na próbowanie nowych rzeczy, aby zbudować silne, przyciągające uwagę ciało.

Oto trzy najczęstsze zachowania kobiet na siłowni, których powinny się natychmiast wyzbyć, w nadziei na osiągnięcie swoich celów.


#1. Za dużo cardio.

Jeśli cardio jest jedyną rzeczą, którą robisz, aby poprawić swój poziom sprawności, robisz to źle. Cardio, szczególnie jego wariant w stałym tempie, nie jest skutecznym sposobem, aby pozbyć się nadmiaru tłuszczy i wyrzeźbić sylwetkę. Nawet jeśli robisz interwałowe cardio, to ledwo wystarcza, by uzyskać topowe kształty. Wierzcie lub nie (i nie musicie wierzyć nam na słowo, wiele badań naukowych to potwierdza), trening siłowy jest najlepszym sposobem, aby stracić znaczną ilość masy i poprawić definicję mięśni w tym samym czasie,
alt
Ponadto, jeśli już włączyłaś ćwiczenia siłowe do treningu, to robienie za dużo cardio może tylko spalić mięśnie zamiast przyspieszyć twoje postępy. Ale jeśli uwielbiasz tak bardzo cardio, przynajmniej staraj sie trochę mieszać je. Nie bądź fanatyczką stałego cardio czy interwałów - rób oba rodzaje oraz inne ćwiczenia w każdej sesji. I zapomnij o maszynach. Zamiast, spróbuj kilka ruchów z "prawdziwego życia", które działają na ciało w sposób, do jakiego zostało zaprojektowane. Pamiętaj, że cardio jest dobre, o ile nie jest centrum twojego programu ćwiczeń.

# 2. Używanie za małych ciężarów.

Odłóż te 3 kilogramowe hantle. Wiemy, że możesz czuć, że robisz nimi porządny trening, ale to prawie prawda. W rzeczywistości większość ćwiczeń zasługujących na respekt, które możesz zrobić takim ciężarem to ćwiczenia postawy lub korekcyjne, co czyni ich przydatność bardzo ograniczoną.
alt
Powiedzmy, że jeśli jesteś w stanie rozmawiać z przyjaciółką w trakcie kilku ostatnich powtórzeń, marnujesz czas. Dobrą zasadą jest, by dobrać taki ciężar, że przy ostatnich ruchach będziesz chciała umrzeć. Potem możesz odpocząć kilka chwil przed kolejną brutalną rundą. Rzeczywistość jest taka, że kobiecy organizm naturalnie produkuje mniejsze ilości testosteronu i hormonu wzrostu. Dlatego kobietom jest bardzo trudno zbudować ogromne mięśnie, nawet jeśli chcą, więc proszę natychmiast zakopać ten stek bzdur o dziewczynach nabierających masę i męski wygląd przez trening siłowy.

Wyjdź poza szablon i zacznij ćwiczyć większym obciążeniem i zaufaj nam, będziesz świadkiem cudów, zarówno pod względem zdrowia i wyglądu. To może być bardzo trudne i skomplikowane na początku, ale nie pozwól, by cię przestraszyło

.# 3. Głodzenie się.

Rozumiemy, że chcesz stracić tony tłuszczu w możliwie najkrótszym czasie i stosujesz przy tym restrykcyjną dietę. Ale należy wiedzieć, że ekstremalne diety nie działają zbyt dobrze wraz z regularnymi ćwiczeniami fizycznymi, szczególnie w dłuższej perspektywie - w rzeczywistości mogą być bardzo szkodliwe. Zamiast podawać organizmowi ciągle tylko jabłka i sok grejpfrutowy, uderzając ciało ciągłymi długimi sesjami cardio, stwórz zdrowy plan żywieniowy, który zapewni ci energię i wszystkie niezbędne składniki odżywcze, które organizm potrzebuje, by prawidłowo funkcjonować oraz dla mięśni, by mogły się rozwijać.
alt

Przejdź do strony głównej